Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-11-2009, 20:19   #1
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 578
MP Rating: 0% (0)
Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.
Vendbare 3 hjulinger?

Jeg har per i dag EWS med bag. Snuppa er 4 mnd. men jeg ser baggen begynner og bli knapp hun er lang!

Jeg satser på og kunne bruke bagen til nyåret men da tror jeg at "strikken er strukket" - og jeg er ikke klar for og ha henne fra meg i EWS sportsdel.

Hvilke annen 3 hjuling anbefales?
( ikke quinny, den har jeg hatt før og er ikke et alternativ. )
3868 gr. 52 cm og helt nyyydelig
Happy 77 modell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2009, 20:36   #2
2ne
Seniormedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,788
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.
Sv: Vendbare 3 hjulinger?

Jeg kan ikke annbefale noen for jeg har ikke hatt noen av dem, men disse kom jeg på i farta:
Teutonia s3
Koelstra lathinique
Britax vigour3

Også kommer tfk med en ny type sittedel som er vendbar, men vet ikke helt når denne kommer

2ne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2009, 21:17   #3
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,979
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med en 4 hjuling med svingbare forhjul da?

Sitat:
Opprinnelig postet av 2ne Vis post
Også kommer tfk med en ny type sittedel som er vendbar, men vet ikke helt når denne kommer
Har den enda ikke kommet?

"Kanskje det burde tilføyes i FNs barnekonvensjon
at barn med jevne mellomrom har krav på å få
være sammen med voksne som ikke later som
om de er overmennesker?"

Jesper Juul
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2009, 21:42   #4
JaM
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2009
Sted: Oppland
Meldinger: 19
JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Happy 77 modell Vis post
Jeg har per i dag EWS med bag. Snuppa er 4 mnd. men jeg ser baggen begynner og bli knapp hun er lang!

Jeg satser på og kunne bruke bagen til nyåret men da tror jeg at "strikken er strukket" - og jeg er ikke klar for og ha henne fra meg i EWS sportsdel.

Hvilke annen 3 hjuling anbefales?
( ikke quinny, den har jeg hatt før og er ikke et alternativ. )
Har også vært på jakt etter det nesten det samme! Lette desperat etter sportsvogn hvor vesla kunne sitte mot meg en stund til. Viste seg svært vanskelig desverre.

- Brio go (4 hjul, men svingbare)
- maxi cosi (Både 3 og 4, og veldi stor bag)

Ellers er de fleste 3-hjulinger ikke vendbare desverre. Vi endte opp med en veldig lekker oth som vi er veldig fornøyde med, men så er snuppa vår litt eldre enn di også. Lykke til
JaM er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2009, 22:25   #5
Medlem

Snuppelure sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 493
Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.

Jeg ville vært skeptisk til en vendbar 3-hjuling fordi tyngdepunktet kommer over forhjulet som er vognens mest ustabile punkt.

Men begge mine vogner er ikke-vendbare trehjulinger. begge har godt innsyn via kalesjen, og det er egentlig bare noen dager før du er vandt til å ha barnet den veien.
Gammel 24-11-2009, 22:42   #6
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 578
Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.Happy 77 modell er fantastisk mot andre.

Jeg vet at tyngdepunktet blir feil, men jeg skal bare ha vognen i en overgangs periode.

Oth er ikke et alternativ - da kan jeg bruke EWS heller, er super duper fornøyd med den vogna men vil som sagt ha henne mot meg lenger enn 5-6 mnd. som hun vil være når bagen er for liten.
3868 gr. 52 cm og helt nyyydelig
Happy 77 modell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2009, 23:29   #7
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,979
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med f.eks. Brio Go eller Bugaboo Cameleon?

"Kanskje det burde tilføyes i FNs barnekonvensjon
at barn med jevne mellomrom har krav på å få
være sammen med voksne som ikke later som
om de er overmennesker?"

Jesper Juul
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2009, 09:09   #8
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,555
MP Rating: 100% (1)
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Mange velger teutonia s3 men erfaringene er litt delte.

Jeg har Brio Go og er veldig fornøyd men det er en 4-hjuling da...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:28.