Noen som har greie på det? Finnes det base som kan stå i midten i baksete?
Har sånn hump i gulvet, så jeg lurer på om vi bare må se oss etter en uten base..
tror den bli for stor når vi skal ha 3 seter i baksete..
har en izi combi og britax kidplus nå...
har et gammelt maxi cosi sete fra 2005, men såg at 2008 modellene var nesten 10 cm smalere. Basene bygger ikke så mye ut som jeg trodde..
Men begynte å tenke det ble veldig tungvindt om størstemann skal måtte gå rundt eller over basen for å komme i midten..
Prøver en gang til med denne tråden jeg, for vi sliter ennå..
Mannen var innom butikken i går
Akta Graco kunne vi bare glemme i midten
Så mente de maxi cosi med base kunne stå i midten, men det var helt til de prøvde den. For det funket ikke..
Ringte Ålesund og fikk beskjed om at det kom en ny base til butikken på torsdag til britax römer sete som kunne stå i midten.
Er dette en base som kan festet både med isofix og vanlige seler (2 eller 3 punkt??)
Vi har ikke isofix, men 3 punkt i vår bil, sitter på en del med mamma og hun har bare 2 i midten.
Såg tidligere på brio zento, men den har jeg ikke sjekket mer på...
Synes jeg bare får forskjellige svar på ulike butikker og på samme butikkene fra gang til gang..
Noen som har peilig på dette med base i midten i baksete??
Etter å ha prøvd både ene og andre basen, fant vi ingen vi kunne ha i vår ford mondeo i hvertfall..
Husker ikke om det var maxi cosi der det sto at den kunne passe, men det gjorde den ikke. For støttebenet ble for langt..
Vi kjøpte britax med beltebase, den skulle ha kortere støtteben, men heller ikke den kunne stå i midten..
Så storebror måtte sitte i midten og babystolen står på ene siden..