Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

My boobs are ok

Postet 11-01-2008 kl 23:59 av Lita84
Jupp

Eva Sofie er sååå glad i puppene mine ( ) - neida, hun skal ikke (bare) spise av dem, hun skal KOSE med dem (dvs. klemme og klype - auau!). Hun våkner titt og ofte på kveldstid, og jeg prøver å være konsekvent på å ikke gi så mye pupp, hun er jo stor jente nå. Hun kan rase og hyle, men med en gang hun kjenner en pupp så blir det stilt.. Midt i et hyleanfall

Aaaah..herlige lille puppen liksom

My boobs are ok!
Lita84s avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Lita84 is offline
Gammel

Æsj, det skal ikke være lett:(

Postet 11-01-2008 kl 21:28 av Isa
Sitter og prater med M nå. Og gråter litt. Bare pittelitt. Ting er så vanskelig. Åssen klarer han å ta alt så med ro? Jeg er bare super-stressa har jeg innsett.

Endelig liksom, endelig er det min tur, og jeg er så utrolig redd for å rote det til. Har jo ikke peiling på hva jeg driver med egentlig. De fleste på min alder har litt peiling i alle fall.

Det er så mye sånn regler og sånt, sånn som jeg ikke kan noe særlig om, og syns det er vanskelig å følge. Føler jeg maser...
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Isa is offline
Gammel

Muggis underfundige tanker!

Postet 11-01-2008 kl 17:09 av Muggi
Blogg har jeg aldri ført før, men jeg har hatt fast dagbok på SG en god stund nå. Ettersom disse skal bort snart, så kan jo denne bloggen bli ett substitutt for den dagboken.

Våres lille 2 åring er laget ved prøverørsmetoden og det må den potensielle bror/søster også bli. Dette er en tung og hard prosess, men heldigvis så har jeg nå Simone og det gjør så ting ikke føles like håpløst denne gangen!

Vi har allerede vært gjennom ett fryseforsøk og ett ordinært forsøk. Vi...
Muggis avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Muggi is offline
Gammel

ekke alltid lett å værra

Postet 11-01-2008 kl 16:49 av Upsidaysi
en jobbsøker nei

Og det som er merkelig...i disse "aldri vært så få arbeidsledige! tider så skulle man tro at jeg skulle få litt respons iallefall...men infact, jeg har ALDRI hatt så dårlig respons på søknadene mine og ja..jeg har faktisk søkt en del

har vel sendt avgårde ca 15 søknader..og ikke ett eneste jobbintervju

Jeg har en litt spesiell søknad, som vekker oppmerksomhet..på en positiv måte selvfølgelig og to stillinger...
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 6 Upsidaysi is online now
Gammel

Første uken er omme

Postet 11-01-2008 kl 14:55 av Wit
Da var første uke i ny jobb over. Gleder meg litt til helg nå siden det går rimelig rundt i hodet mitt Håper det blir litt bedre etterhvert da, og det tror jeg nok det blir
Foreløpig virker dette kjempegreit. Koselige kollegaer, og OK arbeidsoppgaver. Tror nok jeg får jobbet med mye forskjellig hvis jeg ønsker det.
Wits avatar
Wit
Seniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Wit is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 16:47.