Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Koden er knekk..

Postet 12-01-2008 kl 20:10 av EvaMor
Og vesle frøkna kryper. Det var gjort på en, to, tre og nå drar hun seg dit hun vil. Det er så morro å se på, så hvor glad hun blir når hun får det til! Så den 12.januar må skriver inn i kalendren!
EvaMors avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 EvaMor is online now
Gammel

Puh

Postet 12-01-2008 kl 14:02 av Kattrine
Puh, så digg det var å få hjem sambo! Han har vært borte siden onsdag i forbindelse med utdanninga si, og kom hjem i går ettermiddag. All honør til alenemødre: Jeg veit ærlig talt ikke om jeg hadde takla det. Ble jo så sinnsykt trøtt og sliten av bare tre dager alene med Lillegutt. Eneste fordelen med å ha sambo bortreist var at det var større plass i senga. Siden vi samsover med Lillegutt så var det digg å for en gangs skyld slippe å ligge helt på kanten av senga. Må ha oss...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Kattrine is offline
Gammel

Det gikk bra

Postet 12-01-2008 kl 01:16 av Isa
Etter litt prating merka jeg at det bare ble mer og mer tull. Så til slutt bare ga jeg han link hit og ba han lese. Han skjønte ikke så mye mer da.. Men han skjønte at han skulle spørre.

Så, fikk fortalt ham alt, og det var utrolig godt. Nå vet jeg at han vet, og jeg vet at jeg kan si det til han hvis jeg blir usikker ol.

Var bare så utrolig letta etterpå. Helt rolig og glad i kroppen liksom. Og bare smilte og smilte igjen. Selv om det kom noen tårer når vi prata...
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Isa is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 16:47.