Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Fyttikatta!

Postet 13-01-2008 kl 23:57 av LilleTrille
Åh... I dag er en av de dagene igjen.. Jeg vet ikke hvorfor, men søndagene er ofte de værste.. Kanskje det er fordi vi ofte spiste hos mamma på søndagene? (Og tirsdagene, for da var mannen til mamma i "losjen", og hun kjeda seg så aleine..)
Ser på bilder av mamma, mamma med Jonas, mamma på tur, og mamma i senga på intensiven, den dagen hun døde..
Jeg savner henne så utrolig, det gjør så jævlig vondt!!!! Og jeg klarer ikke å huske stemmen hennes lengre..
Hvorfor...
LilleTrilles avatar
Seniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 4 LilleTrille is online now
Gammel

Kult! :D

Postet 13-01-2008 kl 23:26 av Krissie
Mon tro om slik blogging er tingen for meg?
Aner ikke, men det er da lov å prøve!
Krissies avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Krissie is offline
Gammel

Mone fæsja fysjen!!

Postet 13-01-2008 kl 21:54 av Muggi
Må bare fortelle om dagens hendelse...

Jeg ligger i sengen og hører Simone prate på babycallen. Hun forteller om fargene på rommet, om boken sin og har det ganske koselig høres det ut som. Etter en stund hører jeg hun si: " Mammaaaaaaa, Mone fæsja fysjen". Jeg forstår hva hun sier og løper inn på rommet hennes og hva finner jeg? Joda, i høyre ben ligger en bæsj. Simone har nemlig bæsjet i pysjen. Hun hadde tatt av seg bleien og gjort sitt fornødende.. Heldigvis var det ikke...
Muggis avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 4 Muggi is offline
Gammel

Ny tilværelse i sikte?

Postet 13-01-2008 kl 20:08 av Muggi
Vi har bestemt oss for å selge der vi bor og det er virkelig ett stort steg for oss. Vi har vært bosatt der så lenge vi har vært sammen og er knyttet til stedet, men er nå veldig klare. Det som er spennende og skummelt er at vi tenker å flytte ganske langt på oss. Jeg kommer opprinnelig ett par timers kjøretur unna så da blir det i noenlunde samme område som jeg har vokst opp.
Det som er viktig er at jeg får en viss distanse fra det jeg flyttet fra. Jeg må ha min egen sfære, men da med familien...
Muggis avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Muggi is offline
Gammel

Enda flere ribbestrikka klær

Postet 13-01-2008 kl 19:02 av AnneK27
Oppdatert 13-01-2008 kl 19:12 av AnneK27
Dette settet ble lagd til en gutt i gave. Både mor og gutt ble kjempe fornøyde. Dette var det første settet jeg strikka. Det ble lagd med litt tykt ullgarn

Prinsessa her i huset har også fått sitt eget sett. Måtte prøve med på alpaccagarn. Det tok lengre tid men kvalitetet var herlig
...
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 6 AnneK27 is offline
Gammel

Strikkehobbyen min

Postet 13-01-2008 kl 18:51 av AnneK27
Jeg elsker å strikke og elsker å gi bort praktiske hjemmelagde ting til venner og kjente

Dette fikk en liten gutt i julegave. Håper mammaen og den nye eieren liker gaven.

Jeg prøvde meg på forbokstaven til gutten nederst på buksa og. Det ble ganske bra syns jeg

...
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 AnneK27 is offline
Gammel

Juletrefest

Postet 13-01-2008 kl 13:05 av Lita84
Jupp, det skal vi på kl.15. Jeg kom på at jeg skulle bake muffins til eventen - det kom jeg på nå nettopp Heldigvis sover snuppehøna, så får jeg kanskje laget noen til vi skal dra halv 3

Ellers skjønner jeg nå hvorfor jeg ikke er menneske om dagene, jeg har sluttet å se på klokka når hun våkner på nettene, som regel er det bare å ta fram den puppen ( ) så hun sovner igjen. Men det medfører jo fremdeles at jeg må avbryte søvnen. I natt la jeg meg i 24:30 tida,
...
Lita84s avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Lita84 is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 16:47.