Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

en ekkel opplevelse i dag..

Postet 15-01-2008 kl 14:28 av Upsidaysi

ja det var skikkelig ekkelt...jeg hadde mareritt i natt..drømte at Amalie ikke fikk puste og våknet midt i et stort gisp selv...når jeg kom meg til, synes jeg å høre lyd fra rommet til Amalie...prøvde desperat og lytte, men det blåste jo som et H ute... så hører jeg lyden igjen...jeg hadde ikke bare drømt

jeg løper inn på rommet til Amalie, der ser jeg jenta ligger å riste...løfter henne opp..ser i munnen hennes..og der ligger vaskeannvisningslappen...
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 5 Upsidaysi is online now
Gammel

Yes, i`m ready!

Postet 15-01-2008 kl 13:31 av Muggi
Da er telefonen til Riksen tatt og jeg fryser opp mine to håpefulle spirer i neste syklus. Jeg er klar nå!! Kjenner det! Gleder meg litt til å ta fatt og kanskje lykkes denne gangen!
Dette blir den tredje innsetningen i søskenprosjektet og alle gode ting er TRE!

Begynte å spotte litt idag og da er vel mensen her i løpet av en liten uke. Da begynner jeg på medisiner og etter vel 14 dager på det så blir jeg på nytt en "ruger".

Sender til meg selv!!...
Muggis avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 7 Muggi is offline
Gammel

Er det mulig...

Postet 15-01-2008 kl 11:15 av Kattrine
Lillegutt kjemper så innmari mot søvnen om dagen!! Ikke på natta, da går det bra, men om dagen, med en gang han blir trøtt så blir han kjempesinna, og NEKTER å slappe av. Han hyler i et par-tre timer, før han endelig gir opp og sovner. Mener å ha lest om flere NM-mammaer som har hatt det sånn, så det er vel bare en fase, men herregud så slitsomt da! Klarer ikke å amme han i søvn engang, for han blir så sinna. Er akkurat som han er SIKKER på at han kommer til å gå glipp av noe mens han sover. ...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Kattrine is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 16:47.