Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

T minus 11 days!

Postet 19-01-2008 kl 23:30 av Strwberri
Omtrentligen 11 dager til innflytting i nye leiligheta! Hurra! :heie:
Kjenner jeg gleder meg til å flytte, samtidig som jeg glatt skal innrømme at å flytte med en 3 måneder gammel baby er noe jeg IKKE tenker å prøve igjen frivillig. Hvertfall ikke om jeg skal pakke stortsett alt selv.

En del trøbbel i heimen er det og. Av en eller annen grunn har forholdet med gubben gått litt gaikens siste tiden, så jeg er igrunnen glad vi har flyttinga oppi det hele nå. Da slipper vi ta de helt
...
Strwberris avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Strwberri is offline
Gammel

Følelsesladet bursdagsfeiring!

Postet 19-01-2008 kl 21:50 av Muggi
Idag har vi feiret vår lille datter!! Hun blir to år til tirsdagen, men vi har idag feiret med familie og venner. Jeg har bakt, vasket og holdt på i to dager og det ble ett veldig vellykket selskap.
Simone var i storhumør hele dagen og hun fikk masse fine gaver!

Mens jeg stod å laget Sjokolade-kake-sjørøverskip i går, kom nok engang de heftige følelsene om at jeg faktisk er mamma kastet på meg. Min mor kom bort til meg og sa at hun synes jeg var så flink som gjorde så mye utav...
Muggis avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 5 Muggi is offline
Gammel

I alle dager...

Postet 19-01-2008 kl 19:39 av Kattrine
I dag har Tormod sovet MYE! Etter ei uke med bare 15-30 minutters dupper et par ganger daglig har han plutselig i dag sovet masse. Stod opp kl 10. Så sov han fra 11-14 (TRE timer i strekk, det er ny rekord på dagtid!), så var han våken en time, og sov 2 timer til. Vi har faktisk sett FILM i dag!! Det har vi ikke hatt mulighet til siden før Tormod ble født gitt.

Håper bare han ikke har tenkt å være våken i hele kveld istedet, for jeg har planer om å se både...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Kattrine is offline
Gammel

Treige meg

Postet 19-01-2008 kl 16:06 av Isa
Tenkte jeg skulle shoppe i dag.
Men la meg litt sent i går, og tok ikke på vekkerklokka, for tenkte jeg trengte søvnen, så vokna kvart på to i dag. Nå har jeg fått slappa av litt, hatt en rolig morgen, så nå skal jeg på shopping.

Tenkte jeg bare skulle slappe av hjemme i dag, gå tur og sånt, men så så jeg ut, og været er helt grusomt ute! Er snø, men regner.

Så nå drar jeg på shopping alikavel. Så skal jeg rydde her og på dataen når jeg kommer hjem
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Isa is offline
Gammel

Slapp nok billig unna =D

Postet 19-01-2008 kl 11:42 av Kattrine
Jepp, er frisk allerede jeg. Bortsett fra at jeg er innmari skjelven og svimmel fortsatt da, men både hodepinen og kvalmen er borte. Ser ikke ut til at Lillegutt skal bli sjuk heller...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Kattrine is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 16:48.