Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

1. uke i mitt sunnere liv...

Postet 20-01-2008 kl 18:47 av Upsidaysi
og jammen har det ikke gått strålende

gikk på vekta i dag..og resultat etter 1 uke med trening, sunn mat og vann vann vann er

-3,7
om jeg er fornøyd!? gjett om da! Har ført ganske nazi regime og kommer til å føre det iallefall fram til bursdagen til Amalie som er om nøyaktig 14 dager...da unner jeg meg kanskje en kake bit eller to

slapp av..jeg spiser altså...jeg bare vil få en kickstart...så
...
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Upsidaysi is offline
Gammel

Burde jeg være fornærma?

Postet 20-01-2008 kl 18:21 av Isa
Var på Vassfjellet i dag og skulle stå slalåm, og gikk og kjøpte 3 timerskort. Syns det ble ganske billig.. Så på korte etterpå, og så at jeg hadde jo fått barnekort (under 16 år!)

Var der sammen med tante, onkel og kusinene mine. H på 6,5 og S på snart 5.

De har stått en gang før, i sånn pitteliten barnebakke i Trysil, med sånt bånd til heis.
H syns IKKE det var morsomt, og hadde gruet seg en del til i dag.

Så i heiskøen snakket...
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Isa is offline
Gammel

Noen må slå meg - HARDT!!

Postet 20-01-2008 kl 16:58 av Kattrine

Jeg har nemlig begynt å tenke at det kanskje ikke hadde vært så dumt å bli gravid igjen om ikke så altfor lenge... Håper disse tankene forsvinner igjen snart, for jeg vil jo at kroppen skal komme seg igjen først. Jeg har hele tida tenkt at jeg vil vente et par år før vi får en til, men nå plutselig så dukker det opp tanker om å få en til med en gang. Og det VEIT jeg at kommer til å bli altfor slitsomt. Jeg er jo dødssliten innimellom nå, og tenk å gå gravid...
Kattrines avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 5 Kattrine is offline
Gammel

Ticker

Postet 20-01-2008 kl 16:13 av Kattrine
Jeg er litt teit, jeg veit , men jeg vil ikke ha ticker i signaturen min på forumet her, syns det blir så rotete . Men så er det veldig greit med ticker og da, for å hele tida vite nøyaktig hvor gammel Tormod er. Er fullstendig desorientert i forhold til tidsperspektiver når jeg bare går hjemme her og suller, så jeg aner jo ikke. Så da lager jeg et helt eget innlegg i bloggen min jeg, bare for å ha ticker liggende her så jeg kan se på den innimellom.
...
Kattrines avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Kattrine is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 03:51.