Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Da var det gjort

Postet 06-01-2008 kl 23:45 av Isa
Sjefen til M har vel ikke tenkt til å svare før uti mars engang

Så etter litt overtalelse fra venninna mi, så la jeg han til på MSN. Ikke noe kontakt enda da.. tror ikke han har godtatt meg. Håper han gjør det da..
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Isa is offline
Gammel

Har sett på andre måke frem bilen..

Postet 06-01-2008 kl 22:00 av Chrissa87
Og i dag har jeg vært veldig glad for at jeg ikke har trengt å kjøre noen plass Sambo og jeg gikk en liten tur i dag med Leander i Baby Björn bæresela si, og på den lille turen så mista jeg telling over alle de som sto med snø over hele seg og gravde frem bilen sin, stakkars mennesker Syntes synd på de, men tenkte også for meg selv at jeg var så glad for at det ikke var meg

Må også nevnes at på vei ut fra blokka så så vi en mann som måka snø med gjennomsiktige...
Chrissa87s avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Chrissa87 is offline
Gammel

Ikke i form altså..

Postet 06-01-2008 kl 16:28 av Kattrine
Sambo stod opp med Lillegutt i dag så jeg skulle få sove ekstra lenge. Og jammen sov jeg ekstra lenge også, klokka ble ett før jeg stod opp.. Kjempedigg, men når jeg våkna var jeg skikkelig uggen. Blytung i kroppen, svimmel, kvalm og hodepine. Var så vidt jeg kom meg ned trappa uten å svime av, og hjertet raste av gårde. Ble litt bedre etter jeg fikk i meg mat, men er fortsatt slapp og rar. Sikkert lavt blodsukker tenker jeg, + at jeg spiste altfor lite i går. Lillegutt spiser jo like...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Kattrine is offline
Gammel

fettet skal bort....

Postet 06-01-2008 kl 14:21 av Upsidaysi
ååå jeg er så klar

lenge siden jeg har vært såå motivert....i går kjøpte vi oss ny elipsemaskin, regner med å få den rundt slutten av neste uke...

har vel bestemt meg for kosthold også...skal spise rent og magert kjøtt, selfølgelig minimalt med sukker og lite karb.

wish me good luck
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Upsidaysi is online now
Gammel

oh herlige søndag...

Postet 06-01-2008 kl 14:09 av Upsidaysi
Oppdatert 06-01-2008 kl 14:18 av Upsidaysi
ja jeg rett og slett eeeelsker søndager...bare slapper av foran tv, jeg pleier å bake litt...Amalie får mye oppmerksomhet og er som regel skikkelig i slaget

har store planer om å lage en bamsekake til amalies bursdag..og i dag er minigeneralprøve....grugleder meg til resultate

må forøvrig nevne...jeg er møkk lei sport
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Upsidaysi is online now
Gammel

Mammadalt

Postet 06-01-2008 kl 11:39 av EvaMor
Jeg har en skikkelig mammadalt for tiden! Hun er blid som en sol hos pappaen (eller andre) helt til hun ser meg. Da er det greit så lenge jeg holder meg sånn at hun ser meg, mens å fort jeg snur ryggen til og går så skriker hun skikkelig. Så nå jobber vi med at jeg skal gå mere.

Jeg håper dette bedrer seg. Det er jo kjedelig for meg også, at hun skriker så fort jeg kommer og går igjen. Iallfall når hun koser seg masse med pappaen sin...
EvaMors avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 EvaMor is online now
Gammel

Da var jula ute av huset..

Postet 06-01-2008 kl 11:35 av EvaMor
I går fikk jeg jula ut av huset. Det var litt godt egentlig. Så fikk jeg vasket spisestua og kjøkkenet. Så i dag skal jeg ta stua, gangen og badet. Da er jeg nesten ferdig med 1.etg. Det er godt alt som er ferdig.

Her har det kommet så sykt mye snø nå. Men jeg liker snø, og på tirsdag begynner slalåmtreningen til , så snøen kom akkurat som bestilt
EvaMors avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 EvaMor is online now
Gammel

Søndag

Postet 06-01-2008 kl 11:20 av maya 80
Ja ja så er det søndag igjen.. den første søndagen i år faktisk..

Ungene er litt i tvil om de vil leke i snøen eller ikke..for den er ett eneste blaut jaos igrunnen... nest minste jenta gikk nettopp ut for å prøve seg på den så man får nok snart høre eller se hva hun synes hehe.

Planene idag er å få julepynten ut av hus, vaske litt og vaske endel klær... lage pinnekjøtt til middag... har endel liggende etter jula som vi ikke fikk laget så det blir det idag.. blir namme...
maya 80s avatar
Seniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 maya 80 is online now
Gammel

Da var sukkersuget tilbake

Postet 06-01-2008 kl 02:27 av Chrissa87
Jeg hadde helt glemt hvordan det sinnsyke sukkersuget under mensen føltes, men nå har både mensen og suget kommet tilbake etter fødselenJaja.. Er ikke noe annet å gjøre enn å få i seg litt sukker her for hvis ikke så blir jeg ikke no koselig å ha med å gjøre Så det ble å hive sammen ingrediensene til mammas sjokoladekakedeig og momse den Så nå er jeg mett og blid igjen Lillegutt ligger her på sofaen og sover han da.. Han har sovet en del timer nå og jeg har liksom ikke...
Chrissa87s avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Chrissa87 is offline
Gammel

Sukker, sukker og sukker

Postet 06-01-2008 kl 01:35 av Isa
I dag var jeg med kusinene mine (med foreldre) på juletrefest på skolen min (barnehagen som hadde det).

Starta klokka tre, med kaker og etter hvert godterposer. Ble med hjem til dem (i 5-6 tida), og da ble mer godteri funnet frem. Så var det fastfood-hamburgere og pommes frites til middag, før vi fortsatte med godteri og brus til langt ut på kvelden. Ungene på 4 og 6 var ikke i seng før halv 11. Overtrøtte, hypre og illsinte
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Isa is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 16:48.