Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Filmkjøp

Postet 07-01-2008 kl 23:43 av Isa
Var og shoppa litt i dag, og kjøpe 5 filmer!

Var sånn 4 for 400 eller noe.
Jeg som kanpt har kjøpt en DVD i hele mitt liv. Kjøpte tre tidligere i høst og.

Han gutten i kassa så litt rart på meg når jeg lassa stabelen med DVDer i armene hans

Jaja. Det blir vel et halvt år til neste gang.

Bare jeg husker å ta dem med meg på toget til Oslo så hadde det jo vært fint!
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Isa is offline
Gammel

Operasjon gå-tur-hver-dag er iverksatt!

Postet 07-01-2008 kl 16:35 av Kattrine
Jepp, i dag har jeg ENDELIG kommet meg ut og gått tur i en hel time! Så nå er jeg innmari stolt av meg sjøl. Har begynt å skjønne soverutinene til Lillegutt nå, så midt på dagen passer det ypperlig å gå tur. Håper jeg klarer å gjennomføre dette hver dag... Ihvertfall flere ganger i uka! Var veldig forfriskende, og dæven så dårlig kondis jeg har!! Den må forbedres!
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 4 Kattrine is offline
Gammel

Nå er det Upsitid...

Postet 07-01-2008 kl 14:22 av Upsidaysi
Ja...det er det sannelig...målet mitt for 2008 er å tenke mer på meg selv..ja rett og slett være litt egoist...hvorfor...fordi jeg fortjener det

jeg har brukt mitt 22 år lange liv på å tenke og ta ansvar for alle andre...men nå..må jeg ta meg selv i nakken....nå må jeg tenke på meg selv

i dag kommer treningsapparatet i hus og i morgen er det på butikken for å handle god og sunn mat..

onsdag.er dagen hvor jeg starter mitt nye liv....håper jeg...
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 6 Upsidaysi is online now
Gammel

Skolelei jeg?

Postet 07-01-2008 kl 12:09 av Isa
Sto opp i dag, og hadde faktisk god tid. Men plutselig var klokka kvart på, og bussen går kvart på. Også tar det noen minutter å gå til bussen. Kunne sikkert rukket den om jeg absolutt ville - den er jo alltid forsinka. Men det orket jeg rett og slett ikke.

Var på besøk hos tante og onkel på lørdag. Før helga hadde tante+yngste vært syk med magetrøbbel, og på søndagen var onkel+eldsta det. Så fant ut at det kanskje var greit å ta det med ro. Særlig når jeg føler meg litt uggen....
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Isa is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 16:48.