Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Tatovering

Postet 09-01-2008 kl 19:08 av Isa
M måtte spørre meg nå, om jeg likte tatoveringer. "Æsj" svarte jeg bare. Men ett eller anna sa til meg at han har tatovering - mener å huske jeg så en sist, sånn når vi var inne på tema liksom.

Så fikk jeg se bilde da. STOR drage over hele ryggen Var nesten litt søt da.
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Isa is offline
Gammel

Sjokolade!!!

Postet 09-01-2008 kl 18:55 av nalim
Jeg har hatt lyst på sjokolade i hele dag!
Nå skal Naima legges og klokka åtte er det Dilan sin tur til å krype til køys og gjett hva mor skal gjøre da?
Jeg har 2 uåpna konfektesker i skapet,disse skal jeg åpne og spise alle de gode i...Gubben skal ut å se fotball så jeg har ikke dårlig samvittighet!
nalims avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 nalim is offline
Gammel

Mormors første barnevaktjobb

Postet 09-01-2008 kl 16:58 av Kattrine
Jepp, i dag var det tid for min 8-ukers kontroll etter fødselen, så Lillegutts mormor skulle sitte barnevakt. Hun var smånervøs, som hun alltid er før hun skal være barnevakt for noen, (enda hun selv har oppdratt 4 unger ) men jeg forsikra henne om at det helt sikkert kom til å gå fint. Hadde pumpa en liten skvett mm som stod i frysern, i tilfelle fullstendig krise, men regna ikke med det ble nødvendig. Lillegutt sov når jeg dro, og pleier å sove et par timer på den tida.

Stakkars...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Kattrine is offline
Gammel

Mat - huff

Postet 09-01-2008 kl 16:51 av Isa
Oppdatert 09-01-2008 kl 17:46 av Isa
Jeg er veldig lik pappa og hans søster, på alle måter. Har arvet mye fra den familien, også deres kresenhet når det kommer til mat.

Da jeg var 7-8 måneder eller så, prøvde mamma å mose banan i grøten min. Da sluttet jeg å spise grøt.

Sånn har det vært siden. Jeg liker så og si ingen ting.

Bare for å illustrere kort hvor ille det er:
Brødmat:
Brødskive med nugatti (noen andre sjokkoladepålegg kan funke).
Rista brød med brunost....
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Isa is offline
Gammel

Gutten er jo gal!!

Postet 09-01-2008 kl 14:58 av Isa

Han sa til meg i går at jeg skulle sende mld i dag. Klarte jo ikke vente så lenge da, så sendte i går natt, men fikk ikke noe svar..

Han fortalte at han skulle ha fri i dag, så jeg tenkte jeg kunne sende en ny mld når jeg kom på skolen - så KANSKJE han var våken.

Klokka fem over halv åtte sitter jeg i senga og er stuptrøtt. Vet at nå MÅ jeg stå opp, for bussen går om en halv time (bedre å ligge i senga enn å ha god tid om morningen..)....
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 5 Isa is offline
Gammel

I dag..

Postet 09-01-2008 kl 14:29 av LilleTrille
.. er en bedre dag!
Savnet etter mamma er mildere i dag, slik det har vært enkelte dager den siste tida. Og, i motsetning til den første uka, eller så, etter dødsfallet, har jeg ikke dårlig samvittighet for å nyte livet!

Merker at interessen for gamle ting kommer snikende igjen... Og med det "søken etter en ny vogn" Vi trenger en som er lengre i ryggen, allerede, og gutten er bare 1,5 år!!
Ryggen på vogna vår (Emmaljunga City Jet) har...
LilleTrilles avatar
Seniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 LilleTrille is online now
Gammel

Prosjekt i sikte

Postet 09-01-2008 kl 12:40 av Lita84
Nei, ikke babylaging Bare tørrtrener på sånt for tida

Men til saken - i går var som kjent en tung dag, er så mye som er uvisst, så jeg bestemte meg for å ordne opp i litt saker selv. Orker ikke gå rundt å være misfornøyd og spre eder og galle. Etter å ha saumfart Finn.no i lengre tider er konklusjonen enkelt og greit at vi ikke har råd til å flytte til en plass med to soverom, spesielt ikke når søket blir innsnevret til Byåsen for å ikke måtte bytte barnehage. Så da
...
Lita84s avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Lita84 is offline
Gammel

onsdag ja...

Postet 09-01-2008 kl 11:34 av Upsidaysi
og jeg er ikke så veldig glad i onsdager hvorfor? jo det er fordi jobber hele dagen, jeg og tøtta sitter alene hele dagen og vi er nødt til å holde oss hjemme...for vi kommer oss ikke hjem uten s hjelp...

I dag skal jeg driste meg til å ringe å høre når neste traffikale grunnkurs er...for jeg skal begynne med førerkortet
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Upsidaysi is online now

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 16:48.