Se RSS-feed

Alle blogginnlegg

1. Inspirasjon til barnerommet, aktiviteter ++

Hei, jeg har en blogg som tar for seg `alt`som har med barnet å gjøre, men med hovedfokus på interiør og gjør-det-selv prosjekter.

Supert om du vil ta deg en titt og si hva du synes!

Bloggen: My Wonderworld Fairytale
    Stikkord: aktiviteter, barn, interiør
    Kategorier
    Ukategorisert
  2. Hunter støvler

Jeg vil gjerne kjøpe hunter støvler til dattera mi, men jeg finner ikke i hennes størrelse. Hun er snart 2 år, og bruker 21. Vil kjøpe i 22, så de passer snart. Men jeg finner bare fra 25 og oppver. Vet dere hvor jeg kan få tak i så små??
    Kategorier
    Ukategorisert
  3. Rødlig hår på snuppa?

Ikke pinlig altså,ble bare lagt inn feil..

Jeg har en datter på 15 mnd som har rød brunt hår. Mange reagerer visst på at hun har rødlig hår.

Verken jeg eller pappan har rødt hår. Men mulig jeg har noe rødlig i min mørke brune manke.

Jeg antok at dette vil hun vokse ifra seg,og bli mer brunt etter hvert? Flere som har erfart rødlig hår på de små? Og siden forandre hårfarge? Vil hun gå over til blondt eller brunt hår tro? Jeg er brunette,pappan var blond da ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  4. Hvor lange er 2006-barna?

.....

Oppdatert 25-10-2012 kl. 13:21 av Djain

Kategorier
    Ukategorisert
  5. Økedag!

I dag har lillemann hatt økedag, hengt som en igle i puppen hver halvannen time siden morgenen, han har nesten ikke sovet i dag så omsider så sluknet han kl 2030. Så nå sitter jeg her med kløende og stikkende pupper for de har jo satt i gang økning, heldigvis så øker det fort hos meg så våkner vel med steinpupper i natt en gang!
    Kategorier
    Ukategorisert
  6. Hjelp, vi vil bli foreldre!

Hei, det er noen få spørsmål vi lurer på...

Litt om oss
    Jeg er da ei jente på 17 år, jeg ble 17 år den 19 april.
    jeg går på skole, skal til på andre året nå etter sommerferien!
    Skolen er jo viktig for meg, og jeg skal utdanne meg som anlegsgartner, *ikke at det er den aktuelle fremmtiden* hehe,

Meg og kjæresten min har vært sammen nå i en måned, kanskje det hørtes sprøtt ut? ønsker og bli foreldre etter så kort tid, men det er ikke så sprøtt egentlig, ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  7. 7 juni 2010

Tiden flyr du. Snart er det sommerferie for liten og stor. Har muligens bare 1 dag igjen på skolen. Muntlig kjemi på mandag.

Fredag får jeg høre om jeg kommer opp i muntlig. Kom ikke opp i skriftelig.

Har ringt høyskolen idag for å spørre hvor mange som har søkt til høsten og der fikk jeg vite at har jeg kjemi og matematikk så er jeg garantert å komme inn. juhu... artig.

Klarte å karre meg fra 3 til 4 i standpunkt karakter i matematikk. Så spørs ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  8. 25.5.2010

Da har vi snart kommet til slutten av mai også.
    Hva har skjedd?

Jo 17 mai er jo unnagjort. Det gikk bra tilslutt. Selv om det øsregnet og 17 mai toget gikk rett i fra meg fordi jeg har en snart 2 åring som ikke ville sitte i vogna...og hvor var 3 åringen??? JO hun hadde slått følge med toget. Da vi kom til forsamlingshuset etterpå fikk jeg helt panikk. jeg fikk ikke på meg skoa en gang før minsten hadde løpt ut og i første søledam uten regnklær og så kom det ørten mennesker og ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  9. ammeutslett

Min datter er bekymret over sin sønn på 5 uker som bare blir værre av det hun trodde var ammeutslett. Nå har han fått det over hele kroppen; men spesielt brystet og ansiktet er veldig rødt. Han er litt varm. De er på hytta nå uten internett, så jeg håper å være behjelpelig.
    Håper noen kan help me out here.
    Kategorier
    Ukategorisert
  10. 12 mai 2010!

Ja så var jeg her igjen.

Har vært litt nede idag. Av en eller annen grunn. Det er nok flere.Syns ikke noe om fridager og helligdager fra før så det kan vel ha noe å si. Alle gleder seg til lang helg og sånne ting, men får meg så ser jeg bare framfor meg...ingen egen tid og pes fra kl 6 om morgenen til kl. 20.30 hver dag. Det går, men jeg ser ikke akkurat fram til lang helger. Mulig det endrer seg når ungene blir større.

Hva skjer da. Det som har vært litt kjipt ...
    Kategorier
    Ukategorisert
Side 4 av 32
FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 29 ... SisteSiste