Kommentarer

  1. geysirland -
    geysirland sin avatar
    Hei millact... god jul til deg og dine også.
  2. millact -
    millact sin avatar
    Så flott at livet er blitt så mye bedre for dere og at du trives så godt på skolen! Fortsett med å gjøre en god jobb med barna og ha en riktig god jul!
  3. geysirland -
    geysirland sin avatar
    Tusen takk rapunzel.... ønkser deg også en god jul og at alt står bra til....
  4. Ra-punzel -
    Ra-punzel sin avatar
    Så bra at du trives på skolen! Det er virkelig alfa omega for resultater tror jeg. Dustete eks du har, men det har du jo skjønt for lenge siden. Det er bare så synd at det er barna det går utover.
    Håper du får en God Jul sammen med barna dine, og at du får slappet av litt også. Etterhvert som barna blir større så blir ting enklere på mange områder, selv om en selvfølgelig får andre utfordringer også.
  5. geysirland -
    geysirland sin avatar
    Tusen takk..god jul til dere og.
  6. IngentingTingeling -
    IngentingTingeling sin avatar
    Ha en fin jul du og geysirland

  7. Emmami -
    Emmami sin avatar
    God jul!
  8. geysirland -
    geysirland sin avatar
    Hei Ra-punzel... sorry tok tid før jeg så den kommentaren. Jeg studerer Reseptar farmasøyt. Håper du og dine har det bra og.
  9. Ra-punzel -
    Ra-punzel sin avatar
    Det ser ut for at du har det bra om dagen Geysir! Det er jo kjempeflott at du trives på skolen! Hva studerer du forresten??
  10. geysirland -
    geysirland sin avatar
    Skal være 17 august... henger etter.
  11. geysirland -
    geysirland sin avatar
    .....
    Oppdatert 17-08-2010 kl. 09:46 av geysirland
  12. geysirland -
    geysirland sin avatar
    .....
    Oppdatert 17-08-2010 kl. 09:46 av geysirland
  13. geysirland -
    geysirland sin avatar
    .....
    Oppdatert 17-08-2010 kl. 09:46 av geysirland
  14. tinwin -
    tinwin sin avatar
    ... Sorry, men det tenkte jeg også!
    Du ba en gang om tips til økonomi, Geysir.... tips er at alenemødre som studerer ikke har vaskehjelp! Dine penger - din business hvordan du prioriterer dem... men du har gitt ganske sterkt inntrykk av at du har det trangt, og hvis du da er på tur til å få orden burde du kanskje spare dem og ikke bruke alt du har på "lukus"!
    Ellers... kjempebra at du syns det begynner å ordne seg da
  15. Bambi -
    Bambi sin avatar
    Klager ikke du alltid over dårlig råd ?
    Da er det vel ikke så smart å leie inn vaskehjelp, man må ikke ha det som andre har.
    Hadde jeg hatt dårlig råd hadde vaskehjelp absolutt vært det siste som kom i mitt hus..
    Det er en luksus som jeg ikke engang nå ar meg råd til.
  16. geysirland -
    geysirland sin avatar
    Takk for kommentar.
  17. Ra-punzel -
    Ra-punzel sin avatar
    Alt ser ut til å gå mye bedre for deg nå! Det er jo supert!! Godt at du får litt fri innimellom, og skolen går jo kjempefint ser det ut for
    Det er jo bra at jenta ønsker å prøve uten bleie, min minste har overhodet ingen interesse for det. Hun tisser på do en gang i blant, men det er rett og slett fordi vi setter henne på do hver morgen og kveld, ellers vil hun ikke gjøre det på dagen. Jeg håper hun viser litt mer interesse til sommeren. Skal bli så delig når hun slutter med bleier!
    Eksen din kommer seg nok ikke så langt nå for tiden nei. Selv om han skulle komme seg fra Norge, så er jo de aller fleste flyplasser stengt nedover i Europa også.
  18. geysirland -
    geysirland sin avatar
    takk for kommentarer. Koselig.
  19. Lady in Red -
    Lady in Red sin avatar
    Grattis med bra resultat på kjemiprøven! Imponerende! Du må gi deg selv litt annerkjennelse, og ikke fokuser på at det "bare" var teori! Supert resultat - kos deg med det!
  20. Ra-punzel -
    Ra-punzel sin avatar
    Flott gjort på den prøven! Dette går jo bra!!
    Det høres ut som et kostbart prosjekt det huset ditt. Vi har et gammelt hus vi har holdt på med i mange år, og det har kostet MYE. Nå er dette huset enormt stort da, og vi har i grunnen revet og bygd opp det meste fra grunnen igjen. Vi har måttet ta det litt etter litt, og det tar enormt mye av tiden som en kunne brukt på andre ting. Vi gjør mye av det selv, men rørlegger, elektrikere og litt snekkere har vært her, og de koster omtrent gull.
    Jeg ville ha fått en takst på huset slik det er nå, og en ca takst på verdien når huset er fikset. Da kan du sammenligne verdistigningen for å se om det er verdt det.
Side 1 av 3
1 2 3 SisteSiste