Se RSS-feed

Da var denne jula over og et nytt år står for tur :-)

Tenkte jeg skulle prøve meg her jeg også..... Nå har vi slitt i denne førjulstiden med mye sykdom og skader. Håper virkelig at dette nye året bringer med seg litt roligere forhold
Nå skifter jeg jobb på mandag og gleder meg til det også. Blir deilig med litt nye utfordringer... Føler jeg trenger noe nytt nå.

I tillegg holder jeg på med synopsis oppgave i mine studier... Prøver å få problemstillingen på plass, og håper at litteraturlista mi blir godkjent.... Så er det bare å lese og skrive

  1. Nå nærmer neste eksamen seg..

    av 01-03-2008 kl. 02:10 (Da var denne jula over og et nytt år står for tur :-))
    På fredag i neste uke har jeg muntlig forsvaring av min synopsis. Gruer meg allerede............
    MEN, det må jo bare gå bra....
    Ellers har jeg det fint på jobb da
    Kategorier
    Ukategorisert
  2. Synopsis og nytt bad

    av 20-02-2008 kl. 09:36 (Da var denne jula over og et nytt år står for tur :-))
    Nå har jeg akkurat sendt inn synopsis eksamenen min. Hjemme her holder håndtverkere på å renovere badet.... Uten dusj i 3 uker..... og vaskemaskin........
    MEN, det blir kjempefint når det blir ferdig da
    Kategorier
    Ukategorisert
  3. Vinter????

    av 30-01-2008 kl. 11:36 (Da var denne jula over og et nytt år står for tur :-))
    Blir helt gal av denne såkalte "vinteren". Idag tidlig var det snø hjemme igjen... MEN, her på jobb regnet det...... Skal det bli vinter?? Eller skal det bli vår nå i februar kanskje???

    Har det kjempefint i den nye jobben min. Masse fine oppgaver som gir meg den utfordringen jeg føler jeg ønsker..

    Ellers nærmer det seg innlevering av synopsis på BI. Har lest teorien min, så nå MÅ jeg bare begynne å skrive litt også.......
    Kategorier
    Ukategorisert
  4. Første uken er omme

    av 11-01-2008 kl. 15:55 (Da var denne jula over og et nytt år står for tur :-))
    Da var første uke i ny jobb over. Gleder meg litt til helg nå siden det går rimelig rundt i hodet mitt Håper det blir litt bedre etterhvert da, og det tror jeg nok det blir
    Foreløpig virker dette kjempegreit. Koselige kollegaer, og OK arbeidsoppgaver. Tror nok jeg får jobbet med mye forskjellig hvis jeg ønsker det.
    Kategorier
    Ukategorisert
  5. Ny jobb

    av 08-01-2008 kl. 15:49 (Da var denne jula over og et nytt år står for tur :-))
    Nå har jeg begynt i ny jobb. Kjempespennende og mye nytt Tror dette kommer til å gå kjempebra, og ser frem til fortsettelsen.

    Nye hyggelige kollegaer, og nye arbeidsoppgaver

    Tror hodet mitt kommer til å være rimelig "overloadet" på fredagen ja
    Kategorier
    Ukategorisert
  6. Ny dag

    av 04-01-2008 kl. 13:36 (Da var denne jula over og et nytt år står for tur :-))
    Nå sitter jeg her og har siste dag på jobben min. På mandag starter jeg i ny jobb. Blir spennende, og håper jeg vil trives der også.....

    Må jobbe litt med studiene mine i helga sånn at jeg får godkjent litteratur til synopsisen min snart..... Nok å gjøre ja
    Kategorier
    Ukategorisert