Se RSS-feed

Ukategorisert

Innlegg uten kategori

  1. Stressa..over livet!

    er det mulig.. har valgt en så snever utdannelse at selv ikke rådgiverne på skolen hans (som er et stort anerkjent universitet) vet hva han kan jobbe som!

    Og nå er snart 4 av 5 år avsluttet, er alt helt bortkastet? Å gå 5 år med skole, få masse lån, og så kanskje må jobbe på et sykehjem f.eks.? Og stakkaren angrer sånn, bittert å tenke; "hvorfor valgte jeg det jeg gjorde?". Når han valgte for..ja, nå er det faktisk 7 år siden, så valgte han etter
    ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  2. Oppsummering "bli sunn" uke 6

    Etter noen heller dårlige møter med søtstoffer som ender i diaré og magevondt (og all den lufta, auau ) la jeg på meg 1 kg på to dager Av en eller annen grunn legger jeg PÅ meg når masse kommer ut Men masse vann da, merker av anklene er hovne, sokkene lager merker osv..

    MEN til tross for disse ublide møtene var det 200 gram ned (+ den kiloen ned igjen da), så det er jo bra. Nå må jeg bare holde meg unna søtningsstoffene (i alle slaks sukkerfrie godiser ).
    ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  3. Oppsummering "bli sunn" uke 5

    ..og uke 2 på Lavkarbo - 1.3 kg denne uka.

    Går bare bra. Har fått med meg kaill'n og, både positivt og negativt med det. Negative er at det er svært dyrt, vesla får lite av vår mat nå.. Positive er at han kanskje blir litt slankere (sånn sett fra helsas skyld), vi kan støtte hverandre og kan gjøre mer ting sammen.

    Nå er jeg halvveis i vektnedgangen, om det er der jeg vil være når jeg kommer dit. Og i følge BMI er jeg nå normalvektig, hurra!

    OG, jeg har
    ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  4. Oppsummering "bli sunn" uke 4

    Ja, enda en uke er over. Har vel egentlig byttet litt kostholdsfilosofi.. Ble så inspirert av LindaSDs tanker ang. Lavkarbo (søk på navnet på google for å få et kjempe flott forum med alt dere trenger å vite om det om interessert) at jeg egentlig har holdt meg til det. Omelett til frokost og lunsj hele uka Makan til kjedelig mat Neida, det KAN være spennende, men jeg tar vel verken råd eller tid til noe annet om morgenen.

    Jaja. Vekta var nå snill med meg, ned ca. 1 kg
    ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  5. Oppsummering "bli sunn" uke 3

    Ja, jeg tar det i dag, jeg er litt usikker på om jeg jobber imorgen tidlig siden jeg måtte være hjemme med sykt barn i dag.

    Vel, jeg har ikke fått gått mer tur, ble en..Men en er bedre enn ingen!

    Jeg har blitt flink å drikke vann, ett glass om morgenen - og tar med meg en halvliter på jobb som jeg drikker *imponert over seg selv* (jada, for hvem som helst annen er nok det lite, men jeg kan løpe en hel dag uten å drikke ). Forbedring!

    Lite sjokolade,
    ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  6. Alternantivmesse

    Ja, å jo fortelle litt fra messa i dag. Visste egentlig ikke hva jeg ville oppnå..Er jo litt nysgjerrig på dette.. Og som jeg sa til når vi gikk inn; tenkt - de har klart å lage en messe, som faktisk trekker mange tusen folk, om et emne ingen vet er sant! Det er litt sykt.. Grunnen til at det "lever" videre er jo at folk tror på det.

    Gjorde bommerten og tok med vogna, skulle tatt jenta i bæresela. ble til at jeg måtte bærre 13-14 kilo i armene i 2 timer Samtidig
    ...

    Oppdatert 20-04-2008 kl. 00:53 av Lita84

    Kategorier
    Ukategorisert
  7. Ble ikke sååå sunn "uke 2"

    Ja. Litt dårlig med oppdatering av Bli sunn uke 2. Ble bare tull med oppdatering og måling av vekt og diverse. Så kanskje jeg bare tar det neste uke. Har ikke fått trenet noe, har vært forkjørla og slikt..Ikke så godt å slite seg med sår halv og tett nese.. Og ikke har jeg fokusert på maten..Ble litt satt ut av praksisstarten, ble totalt krasj og behovet for å trøstespise meldte seg med en gang

    Jaja, må prøve og tenkte positvt..
    Kategorier
    Ukategorisert
  8. Oppsummering "bli sunn" uke 1

    Jupp! Må oppdatere - kommer til bli hver Fredag, så selv om jeg først startet påMandagen får det bare bli sånn denne uka.

    Jeg synes jeg har vært flink å holde meg unna sjokolade! Målet var jo max 3. jeg har spiste bittelitt i dag Ellers holdt meg unna!

    Andre mål var vann..Det klarer jeg ikke. Og jeg som trodde 3 glass om dagen var et lavt mål Prøver bedre neste uke!

    Pepsi Max - jeg styrer meg til kun etter at E.S. har lagt seg, nå er eksamen over
    ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  9. Prøver å bli sunn..

    ..men det er SØREN meg ikke lett Etter at alt sklei heelt ut etter Januar er vekta ENDA mer, hadde det ikke vært for at jeg har vært gravid har jeg aldri veid så mye før Det tells å være gravid, ja?

    Dermed må innsatsen økes.. Forrige uka klarte jeg å dra meg ut på 2 turer i barnehagen for å hente..1 dag på trimsykkelen og syklet 1 mil (da var jeg helt ødelagt i beina i maange timer etterpå, måtte ty til paracet for å få sove
    Og så en stykk laang tur i ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  10. Vår skatt..

    Lenge siden, ja.. En dagbok, slik det var på SnartMamma altså, er så veldig ulik dette her. En blogg, men ikke en blogg sånn jeg kjenner den, men ei heller en dagbok. Velvel. Prøver å ta opp tråden, bedre sent enn aldri?

    I dag kom det ny signatur fra meg. Følte øyeblikkelig at jeg måtet forklare den, for jeg er ikke så religiøs som jeg høres ut altså.. Jesus og Gud, og alt med det, har alltid bare ligget som en slak..tja, skrekk? i bakhodet mitt. Med det mener jeg; hver gang
    ...
    Kategorier
    Ukategorisert
Side 1 av 2
1 2 SisteSiste