Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2006, 09:14   #1
Supermedlem

Bellemor sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Bellebyen
Meldinger: 839
MP Rating: 0% (0)
Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.
Angående denne kjolen:

http://www.lisenett.no/brudekjoler/bk03.htm

Tror jeg har funnet drømmekjolen

Men lurer på et par ting. Blir det noe fint med langt slør til denne, siden den er så fin bak? Kan det være fint med bare en blomst slik hun på bilde har, eller burde jeg ha bukett, eventuelt hva slags?

Vi får ikke bestemt oss om vi skal ha rosa eller rød som en tråd gjennom bryllupet, og hadde jeg valgt denne kjolen hadde det sagt seg selv.
Gammel 09-11-2006, 09:54   #2
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Angående denne kjolen:

En nyyydelig kjole!!!
Personlig ville jeg ikke hatt slør til denne. Den er lekker bak og det er da finere om du setter opp håret og lar noe henge ned...vis du har langt hår da vel å merke. Vis ikke ville fått noe pynt i selve håret fremfor slør...

Ang blomster...Fint med en enkel blomst,men jeg ville valgt bukett. Jeg er nok litt tradisjonell ja Ville hatt en bukett med champagnefargede roser,orkideer eller hvite roser og fått surret et stålbånd med perler på rundt...
Gammel 09-11-2006, 10:24   #3
Supermedlem

mamma_80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: ute i havgapet
Meldinger: 502
MP Rating: 100% (5)
mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.

[quote=Bellemor]http://www.lisenett.no/brudekjoler/bk03.htm

Tror jeg har funnet drømmekjolen

Men lurer på et par ting. Blir det noe fint med langt slør til denne, siden den er så fin bak? Kan det være fint med bare en blomst slik hun på bilde har, eller burde jeg ha bukett, eventuelt hva slags?

Vi får ikke bestemt oss om vi skal ha rosa eller rød som en tråd gjennom bryllupet, og hadde jeg valgt denne kjolen hadde det sagt seg selv.[/quote

Den var kjempefin

Hadde valgt hvit bukett. Du må jo ha bukett
Og et kortere slør til denne ja. Nydelig bak

Mamma til to kjempesøte prinsesser og en liten babygutt
mamma_80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 10:24   #4
Medlem

MrsKermit sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 155
MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.

Nydelig kjole! Du kan jo ha et helt tynt et-lags slør. Da vil man se kjolen gjennom sløret. Jeg ville også hatt bukett!

Lykke til!
Gammel 09-11-2006, 10:38   #5
Supermedlem

~Lilla~ sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,392
~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.

Nydelig kjole!! Har du tenkt å beholde et evt slør hele kvelden? Jeg har alltid tenk at når jeg gifter meg, vil jeg ha slør, men kommer til å ta det av utpå kvelden...

litt sånn Ole Brum; jatakk begge deler.
er tenåring.
~Lilla~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 10:52   #6
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,908
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ville nok hatt en bukett... men jeg er også ganske tradisjonell.
Skulle jeg hatt slør til denne måtte det ikke blitt for langt, det beste er jo uansett å prøve forskjellige slør mens du har på kjolen.
De gjennomsiktige kan være veldig fine.

Jeg har også valgt en kjole med en del detaljer bak, som MÅ komme frem.
Jeg vil ha slør, men det blir som nevnt over.

Lykke til!
Kjolen er nydelig!
Gammel 09-11-2006, 10:56   #7
Supermedlem

~Lilla~ sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,392
~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.

Glemte det; jeg ville helt klart hadd bukett, jeg syns det er litt stusslig med bare en blomst.
er tenåring.
~Lilla~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 13:32   #8
Supermedlem

Bellemor sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Bellebyen
Meldinger: 839
Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.

Tusen takk for svar alle sammen!

Hvis dere kommerover bilde (r) av passende buketter på nett, så vis meg gjerne

Da blir det vel enten kort slør eller fingertupplengde som er aktuelt...
Gammel 09-11-2006, 13:38   #9
Supermedlem

maiken82 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vestby
Meldinger: 1,497
maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.

nydelig kjole!

jeg referer igjen til denne linken: http://bios.magnificentbliss.com/specialty/

blomster (all slags!),tema (sommer,høst,farger osv),kjoler,kaker,hår. denne siden er mitt mekka!
Gammel 09-11-2006, 13:49   #10
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Min kjole har også masse greier bak men med ettlags slør så synes alt godt igjennom. Jeg tror nesten det blir mere synlig om du har lagt enn kort slør. Korte slør (ihvertfall det jeg har prøvd) er liksom tykkere...dvs jeg syns det la seg mere sammen enn lange...ihvertfall de jeg prøvde...vanskelig å forklare..

Mitt slør har også stener men bare helt i kanten så det ikke ødelegger for kjolen...

Ville definitivt ikke valgt slør av feks chiffong...fordi det samler seg midt på og dekker kjolen din bak..

OG - jeg ville brukt rosa blomster...siden kjolen har rååååsa i seg. Jeg skal ha bare roser (2 nyanser av rosa)...kjempe fint...synes jeg da...

Omtrendt sånn som denne...
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av *Ariel*; 09-11-2006 kl 13:51.
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:50.