Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-08-2008, 21:22   #1
Medlem

Angelika sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 352
MP Rating: 0% (0)
Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.
Angelikas bryllup Koh Samui 06.03.2009

6. mars 2009 gifter jeg meg med mannen i mitt liv på øya Koh Samui i Thailand. Familie og venner skal være med. I og med at det skal foregå i Thailand er det mye ekstra som må planlegges... Hittil er dette i orden:

- Kjole
- Fly og hotell for litt over ei uke av turen.
- Bestemt sted og bryllupsplanlegger: http://www.weddingsinthailand.com/

Og det er det... Lista over det som gjenstår tørr jeg ikke sette opp enda.

Må vel begynne å orden med vaksiner til alle mann snart iallefall...

Og ringene tenker jeg litt på. Vi har forlovelsesringene som vi egentlig kunne tenke oss å beholde. Men mannen sin er ganske slitt, og så blir jo datoene i ringene feil. Er det noen som vet om dette kan fikses på en eller annen måte hos gullsmed?
Angelika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 21:41   #2
Seniormedlem

Karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,544
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Angelikas bryllup Koh Samui 06.03.2009

Lykke til med planleggingen. Bryllup i Thailand høres veldig spennende ut

Vi har beholdt forlovelsesringene våre. Leverte de inn til gullsmed og fikk gravert inn den nye datoen i tillegg til den gamle med ett hjerte mellom Vi hadde veldig lyst å ha navnene på utsiden, men det gikk ikke siden vi har buet ring.

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 13:11   #3
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 936
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Bryllup i Thailand høres jo kjempespennende og eksotisk ut - blir sikkert en drømmeopplevelse
Lykke til med planleggingen - gleder meg til å se hva du kommer frem til

Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 14:57   #4
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,882
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.

Bryllup i Thailand blir sikkert kjempebra. Gleder meg til å følge med i tråden din.
Gammel 08-08-2008, 19:07   #5
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,440
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Bryllup i Thailand høres fantastisk ut!
Gammel 08-08-2008, 20:11   #6
Supermedlem

Lena09 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,476
Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.

Så gøy med bryllup i Thailand.

Vi skal bruke forlovelsesringene etter vi er gift. Sambo sin ring var slitt, så vi fikk pusset begge to. De ser helt nye ut

Lykke til videre med planlegging.
Gammel 10-08-2008, 08:45   #7
Medlem

Angelika sin avatar

Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.Angelika er fantastisk mot andre.

Ja, da har vi vært hos gullsmed å sjekke hva som kan gjøres med ringene. Siden det ikke er plass til mer skrift inne i ringen min, må all skrift vekk. Og det må skrives på nytt. Skal korte ned litt slik at vi får plass til både forlovelsesdato og giftedato.
I mårra skal jeg sjekke opp hva vi trenger av vaksiner.
Angelika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 15:50   #8
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Skien
Meldinger: 40
Blogginnlegg: 1
Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa

hvor mye vil slikt koste egenglti??? vårt står 13. 06.09
Silisa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 16:30   #9
Medlem

Angelika sin avatar

Med ca 20 gjester kommer vårt seg på ca. 40 000 tror jeg. Men da er det de som ordner alt for oss. Prisen inkluderer da blant annet sermonien, blomster, kake, musikk, fyrverkeri, villa for dagen, hår, make up, mat, drikke, og en god del mere. Det går ann å gjøre det mye billigere i Thailand, men vi valgte det slik da det er enkelt og vi tror det blir knallfint.
Gammel 10-08-2008, 16:45   #10
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Skien
Meldinger: 40
Blogginnlegg: 1
Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa

Jeg fikk virkelig lyst til det. å gifte meg i utlandet. strand bryllup med kun nærmeste (som er ca 30 stk) også heller ha festen her hjemme når vi kommer hjem. det hadde virkelig vært mitt drømme bryllup..
Silisa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:55.