Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-06-2007, 13:33   #1
VIP-Medlem

anjus sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,003
MP Rating: 0% (0)
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.
hyper anjus' sin bryllupstråd

... Hysj hysj ...

Sist endret av anjus; 08-09-2008 kl 00:08.
anjus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2007, 13:37   #2
VIP-Medlem

anjus sin avatar

anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: anjus' sin bryllupstråd

Kjoletittingen er i full gang, den er jo superviktig, så jeg skal utforske hver eneste kjole og finne den som sitter perfekt på meg.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Lilly

Bridalane
Gammel 28-06-2007, 14:03   #3
VIP-Medlem

anjus sin avatar

Maggie Sottero

Gammel 07-08-2007, 11:14   #4
Veteranmedlem

mammmamia sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,360
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.

Så spennende! Gratulerer med fastsatt dato, spennende med planlegging!

Synes denne kjolen var DESIDERT lekrest, nyyydelig og spesiell!

Sitat:
Opprinnelig postet av anjus
Maggie Sottero

Gammel 07-08-2007, 14:34   #5
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer.

Jeg skal i bryllup i den kirken nesten sommer

Av kjolene dine likte jeg (som vanligvis elsker MS) best denne - veldig spesiell:

De to siste MS kjolene kan du sikkert få BILLIG (og ingenting er vel bedre enn det ) for de er endel år gamle og det er ganske mange av dem feks på Finn.no !!
Gammel 07-08-2007, 18:32   #6
Medlem

Amantes sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.

Ahh flere ålesundere som skal til pers.. selv skal jeg til alters neste år Velkommen ombord i bryllupsskuta!

"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett

Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2007, 20:55   #7
Medlem

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 183
kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.

skikkelig fine kjoler,, blir helt satt ut jeg
Gammel 07-08-2007, 21:02   #8
Æresmedlem

Athiqa sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 13,781
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel*
Gratulerer.

Jeg skal i bryllup i den kirken nesten sommer

Av kjolene dine likte jeg (som vanligvis elsker MS) best denne - veldig spesiell:

De to siste MS kjolene kan du sikkert få BILLIG (og ingenting er vel bedre enn det ) for de er endel år gamle og det er ganske mange av dem feks på Finn.no !!
Denne kjolen er like fin i RL som på bilde. Prøvde den, og var på vei til å kjøpe den for kun 6000 kr! Fantastisk flott på!

Athiqa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2007, 22:57   #9
VIP-Medlem

anjus sin avatar

Jeg var en tur innom hos Unik Brudestudio i Oslo, ville ha katalog der. Så når jeg kom inn så sa jeg at jeg skulle gifte meg, at jeg likte enkle, men likevel litt spesielle kjoler, og dama sier: "Stå HELT stille der!" Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Jeg ble helt uvel, tenkte at herregud, nå har jeg gjort noe galt. Hun forsvant, jeg stod musestille, og så kom hun med en så utrolig lekker kjole som bare tok pusten fra meg. Hun jaget meg inn i prøverommet Klikk på bildet for å se det i full størrelse. kom med underskjørt, og sko. Hjalp meg på med kjolen og kom med tiara og slør. Og der stod jeg, i en kjole som jeg syntes var såååå fin og følte meg som en ordentlig prinsesse Klikk på bildet for å se det i full størrelse. A kom inn, og han stod bare å måpte, stakkars og stuttret forsiktig ut "Du var helt vanvittig nydelig" Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Også Haakon da.. "Mamma mi, du var ei fin prinsesse" Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og hvor denne damen sa etterpå at jeg var nydelig. Og jeg har gått helt siden og vært smårørt over å faktisk hatt på meg en brudekjole jeg Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kjolen er fra Marylise og heter Gardenia.
Ser nesten ikke detaljene på bildet, det er veldig synd. Men øverst er det diamanter rundt hele bysten, og det er mange mange småe "inni" som gjør at en glitrer litt, men ikke blir for voldsomt. Den har også et utrolig flott slep som brer seg utover gulvet.

Gammel 08-08-2007, 02:53   #10
Æresmedlem - Moderator

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 17,054
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Å så spennende med bryllup! Gratulerer

For en flott kirke dere skal vies i! Det hørtes utrolig praktisk ut at lokalet ligger så tett ved kirken.

Kjolene du har lagt ut bilder av var aldeles nydelige alle sammen Den nederste så veldig flott ut! Du kommer til å bli en nydelig brud!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:18.