Jeg var en tur innom hos Unik Brudestudio i Oslo, ville ha katalog der. Så når jeg kom inn så sa jeg at jeg skulle gifte meg, at jeg likte enkle, men likevel litt spesielle kjoler, og dama sier: "Stå HELT stille der!"
Jeg ble helt uvel, tenkte at herregud, nå har jeg gjort noe galt. Hun forsvant, jeg stod musestille, og så kom hun med en så utrolig lekker kjole som bare tok pusten fra meg. Hun jaget meg inn i prøverommet
kom med underskjørt, og sko. Hjalp meg på med kjolen og kom med tiara og slør. Og der stod jeg, i en kjole som jeg syntes var såååå fin og følte meg som en ordentlig prinsesse
A kom inn, og han stod bare å måpte, stakkars og stuttret forsiktig ut "Du var helt vanvittig nydelig"
Også Haakon da.. "Mamma mi, du var ei fin prinsesse"
Og hvor denne damen sa etterpå at jeg var nydelig. Og jeg har gått helt siden og vært smårørt over å faktisk hatt på meg en brudekjole jeg
Kjolen er fra Marylise og heter Gardenia.
Ser nesten ikke detaljene på bildet, det er veldig synd. Men øverst er det diamanter rundt hele bysten, og det er mange mange småe "inni" som gjør at en glitrer litt, men ikke blir for voldsomt. Den har også et utrolig flott slep som brer seg utover gulvet.