Holder på å skrive innbydelse, og der skal det jo stå åssen antrekk gjestene skal ha. Veit ikke helt hva jeg skal skrive der gitt. Tenkte på sommerlig, men er vel lite sannsynlig det er sommervær i mai...
er det unormalt å ikke skrive noe i det hele tatt? De fleste kler seg vel uansett pent til et bryllup får jeg håpe? Mørk dress var jo et greit alternativ.
*usikker hva vi skal gjøre selv*
__________________ Klem fra Ferskenbeinet, LilleMy juni 04 og LilleSprett juni 06
det går jo ann å skrive pent også da, men jeg har vært i flere bryllup der det ikke har stått noe om antrekk i innbydelsen. De fleste pynter seg når de skal i bryllup,det er jo en fest dag.
Vi har vært i 10 bryllup de siste årene, og bare én av innbydelsene har sagt noe om antrekk... For oss var det just det samme om folk har mørk dress, lys dress, lang kjole, kort kjole...
flottings, da blir det ikke noen dresskode for oss! kjenner nå alle og veit de ikke kommer i joggedress uansett hvor komfortable de føler seg i det... da trenger heller ingen gå å grue for om de er feil kledd når de går i mørk dress og det står smoking på innbydelsen. (noe som jeg har sett har skapt litt frustrasjon.)
__________________ Klem fra Ferskenbeinet, LilleMy juni 04 og LilleSprett juni 06