|
 |
|
09-05-2008, 20:53
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Vestby
Meldinger: 1,060
|
Hvordan gjør dere det? Alle vi kjenner kommer jo i bryllupet. Hvem skal da være barnevakt? Og når dere først har ordnet med barnevakt; er de med på hele festen? Må de være et annet sted? Hvor lenge har dere barnevakten tilstedet?
|
09-05-2008, 21:15
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,545
|
Sv: Barnevakt i bryllupet.
|
|
Vi har ikke invitert kusiner og fettere, så min kusine på 23 skal passe poden. De har riktignok aldri møttes, men det fikser vi et-par dager før. Ser for meg at han blir til ca. 19.30+-, så blir han kjørt hjem til oss hvor barnevakten venter...
Lurer litt på om vi kanskje skal invitere henne til middag, så kan hun sitte sammen med Benjamin
|
|
|
09-05-2008, 21:17
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,122
|
|
|
Aner ikke hva vi gjør, vi har samme problemet...
|
|
|
09-05-2008, 22:20
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,997
|
|
|
Vi hadde heller ikke invitert kusiner og fettrer, så det var min kusine på 16 som passet storebror da vi giftet oss  Fungerte helt strålende..
|
|
|
09-05-2008, 22:32
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,538
|
|
|
Vi har hyret en mamma fra barseltreff, som også er barnehagetante i barnehagen ungene går i. Det skal sies at ungene våre og er gode venninner...
Først tenkte vi at hun skulle være med hele dagen, men fant ut at ungene mest sannsynlig vil trekke seg mot tanter/søskenbarn osv, så hun kommer å henter ungene når de er leie...
Men når vi er inne på det, hva gir dere til barnevakten?
|
10-05-2008, 09:35
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,045
|
|
|
Vi har spurt to venninne om de kan passe på ungene for oss. Hun ene skal ha minste mann og får derfor komme til middagen også, mens hun andre skal passe største mann og han går no mellom alle oldeforeldrene som hjelper til me å passe på de så hun kommer ikke før kaffien. Så når ungene har lagt seg har jeg fått en venninne som kjenner ungene og møtt de før, så da går de to barnevaktene som er invitert i bryllupet opp å ligger ungene i leiligheten, venter til de er sånn ca sovnet og så går de ned igjen til lokalet mens hun tredje venninnen sitter barnevakt som ikke er så nær venn at hun er invitert i bryllupet  ! Så etter et reiser de to vennene mine som i hovedsak har hovedansvaret opp i leiligheten etter festen og det og sover her til dagen etterpå og passer ungene ut på dagen mens meg og typen er på hotell
10-05-2008, 09:45
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,781
|
|
|
Jeg skal spørre ei jeg kjenner godt som har ei jente som er god veninne med min største og går i barnehagen med min minste om hun kan ha begge to på overnatting. Kjenner jeg henne rett gjør hun det gjerne  Vi har hatt jenta deres flere ganger når de har vært bedt i bryllup og bursdager osv.
|
|
|
10-05-2008, 15:25
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,287
|
|
|
Vi skal ha hun ene barnehagetanta hans, han har veldig godt forhold til henne, han snakker om henne hver eneste dag, så da var jeg veldig glad for at hun sa ja til det
|
|
|
10-05-2008, 19:00
|
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 192
|
|
|
Hvor gamle er barna deres?
Min er bare 3,5mnd når vi gifter oss. En kollega av meg kommer til å være med og passer han under middagen. Utenom kommer min mamma til å ha han. Er veldig nysgjerrig på hvordan det kommer til å gå... han er jo så liten og jeg fullammer, så her trener vi på flaske frem til den store dagen =)
|
|
|
10-05-2008, 19:05
|
|
Æresmedlem
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 13,747
|
|
|
Begge barna var selvsagt med i kirken, og på fotografering. Etterpå ble frøkna på da ett år, med ei venninne fra barselgruppen med hjem, og vi tok Jonatan med oss på festen. Vi hadde eget loft innredet til barna og hadde vel 12 "barn" fra 3-12 år med oss på festen. Det gikk smertefritt og de storkoste seg, hele hurven holdt seg faktisk våkne til klokke 2.30, da tok mamma og pappa kvelden og reiste hjem med Jonatan og overtok for barnevakten for Alva hjemme.
Under middagen satt han mellom meg og mamma, det gikk også smertefritt.
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:02.
|