Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2008, 21:09   #1
Supermedlem
 
wims sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.
bilder fra wims sitt bryllup 08.08.08

jeg har jo ikke vært her inne så innmari mye på slutten, men jeg legger fra meg en liten rapport likevel. så kan dere kikke hvis dere vil.


ekteskapet er nå fire dager gammelt og jeg kan ikke si annet enn at jeg liker det veldig godt! her kommer en liten rapport, med bilder jeg har "lånt" fra andre, så ikke quote er dere snille, de vil bli fjernet om litt.

vielsen var flott! den ble 15 min forsinket fordi den ene brudepiken satt fast i en drosje, og jeg kunne ikke få meg til å begynne uten henne. så da sto jeg på kirketrappen, under et lett skydekke, og blomstret sammen med min far, den andre brudepiken og begge guttene mine. stakkars mannen som satt der inne og venta. han visste ikke hva som var årsaken til forsinkelsen og han (og sikkert alle de andre) var rimelig sikre på at det var meg som var sen – og en forsinket brud kan vel generere nerver hos en hver brudgom…

jeg trodde virkelig at jeg skulle komme til å gråte i ett eneste kjør, men jeg gjorde ikke det. da barna gjorde seg klare til å gå inn måtte jeg svelge mange ganger, men da døra gikk opp og vi gikk inn - da var det bare å smile! det var så lett! jeg var ikke noe nervøs og jeg trengte ikke gråte i det hele tatt.

brudepikene og guttene mine har allerede løpt av sted og jeg har ikke bilder av dem ennå, men her er i all fall bruden på vei inn:




fine fremføringer av venner vi er så glade i, en flott tale fra presten, vill applaus (som vi riktig nok oppfordret til) etter selve ekteskapsinngåelsen og mange vakre ord og hyggelige hilsninger etterpå.

på vei ut, alle fire:




så fotograferte vi. og i det vi entrer operataket sprekker skydekke og sola kommer frem… hvor mye flaks kan en ha?




på veien ut til festen stoppet vi innom et bakeri for å ta en kaffe med sjåføren – så fikk vi sneket oss til en liten privat pause under et tre i en stille gate. det var deilig.




så kommer vi ut på roklubben som ligger badet i sol. det er altså helt fantastisk! så masse mennesker, så mange smil, så mye cava og så mye kjærlighet!

rett før alle setter seg.




middagen var lang, talene mange nok, men jeg tror de var både varierte og spennende nok til at folk overlevde det. han holdt en utrolig rørende tale til meg - og jeg klarte holde tale til ham. og så spilte jeg bass. jeg hadde jo nesten ikke fått øvd - og notene glemte jeg hjemme, men det gikk greit nok. om ikke annet så tror jeg folk syns det var moro at jeg prøvde.




han var i alle fall veldig glad!



festen husker jeg foreløpig ikke så mye av, men det kommer sikkert til meg sånn litt etter hvert vil jeg tro. hjernen har vel bare ikke rukket behandle alle intrykkene ennå. men "de andre" sier det var en fin fest.



tusen takk for meg.

w.
__________________

Sist endret av wims; 19-08-2008 kl 22:20. Begrunnelse: sånn. da var det vekk med bildene.
wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 21:15   #2
Veteranmedlem
 
Lissi80 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,286
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.
Sv: bilder fra wims sitt bryllup 08.08.08

Gratulerer så mye som nygift!! Så nydelig du var

Og takk for kjempefin rapport og fine bilder...

Bare 4 dager igjen til "vår" dag -og nå gleder jeg meg veldig!!
__________________
18-11-2000 13-6-2005 19-11-2007

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 21:16   #3
Veteranmedlem
 
PlutseligBaby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,555
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: bilder fra wims sitt bryllup 08.08.08

så vakre dere var

Helt fortryllende! Kjolen din var superfiiiiiin!!

Høres ut som en flott dag! Gratulerer så mye som herr og fru! Nyt hvetebrødsdagene
__________________
Ønsker alle et Godt Nytt År!
PlutseligBaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 21:36   #4
Veteranmedlem
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold og Åsen i NE
Meldinger: 4,865
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: bilder fra wims sitt bryllup 08.08.08

Så flott du var.... Du ser kjempe lykkelig ut på bildene...
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 23:55   #5
Medlem
 
Renatemor:) sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Nordland
Meldinger: 161
MP Rating: 0% (0)
Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.
Sv: bilder fra wims sitt bryllup 08.08.08

Wow for en kjole Nydelig!

Gratulerer som nygift
__________________
~~Storesøster 17.08.04 Lillebror 12.06.07~~
Renatemor:) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 00:08   #6
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,544
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: bilder fra wims sitt bryllup 08.08.08

Gratulerer som nygift

Nydelig kjole
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 00:19   #7
Seniormedlem
 
Tonjemor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,723
MP Rating: 0% (0)
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.
Sv: bilder fra wims sitt bryllup 08.08.08

For en fin rapport og flotte bilder.
Bildet på operataket var kjempefint, vi hadde også lyst til det, men det ble for mye folk.

Gratulerer som nygift og nyt følelsen så lenge dere kan!
__________________
Adelen 07.09.02
Amelia 26.10.07
Tonjemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 00:20   #8
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,877
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: bilder fra wims sitt bryllup 08.08.08

Gratulere så kjempe masse med vel overstått!!
Du var en kjempe vakker brud og kjolen diin var en perfekt ramme rundt deg selv
Hjertlig tillykke og måtte dere får mange gode dager og år sammens.
__________________
Frk.x. med tripptrapp sept 01 feb 04 og feb 07
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 09:11   #9
Supermedlem
 
Gittemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Klepp....Stavanger
Meldinger: 926
MP Rating: 0% (0)
Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.
Sv: bilder fra wims sitt bryllup 08.08.08

Nydelige bilder...du var jo kjempe vakker...kjolen var og kjempe pen, har aldri sett slik før

Gratulerer så mye som nygift
__________________


Gittemor`s bryllupstråd!!
Gittemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 10:09   #10
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 936
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: bilder fra wims sitt bryllup 08.08.08

Gratulerer så masse som nygift
Den kjolen din var bare noe av det lekreste jeg har sett Hvilket merke er det? Du var bare knallfin! Akkurat sånn på håret jeg kunne tenke meg Høres ut som om dere hadde en perfekt dag - håper ekteskapet blir like perfekt
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:12.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com