Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-05-2008, 07:32   #1
Medlem

Enfalmawen sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Kristiansand
Meldinger: 140
MP Rating: 0% (0)
Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.
Billige vaser?

Jeg er på utkikk etter noen enkle og billige vaser, og jeg hadde i utgangspunktet funnet disse fine på ebay til 15 dollar for 10 stk, og jeg trenger 20. Men så fikk jeg vite av de at det blir 120 dollar bare i porto, og det ble litt mye.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Noen andre fine vaser jeg kan få tak i i en norsk netthandel eller butikk?
Må være ihvertfall 20 cm høye og ha plass til ihvertfall 4 blomster.

Enfalmawen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2008, 08:37   #2
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,286
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.
Sv: Billige vaser?

Jeg hadde tatt meg turen til Ikea jeg da for å tittet der.....

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2008, 08:38   #3
Supermedlem

kristine83 sin avatar

kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.

Obs så at du ikke bodde i Oslo.....blir kanskje litt langt å reise det da

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2008, 09:04   #4
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 819
Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.

Ville sjekket Nille, Europris eller Åhlens. Vet ikke om de har men det kan være verdt å ta en kikk.
Gammel 15-05-2008, 09:07   #5
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Jeg sendte mamma innom Ikea når de kjørte forbi der. Kjøpte vaser der til 5kr stk.
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2008, 09:16   #6
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Har du bildet av de vasene???

Gammel 15-05-2008, 09:48   #7
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg kjøpte en blank glassvase til kr 17,- på Plantasjen i forrige uke.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2008, 09:53   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

bare meg her som har svidd av en formue på vaser??? Kjøpte 30 reagensvaser til 30 kr stk.....
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2008, 11:46   #9
Medlem

Enfalmawen sin avatar

Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av TETRA Vis post
Jeg kjøpte en blank glassvase til kr 17,- på Plantasjen i forrige uke.
Plantasjen ja, det var lurt. Der skal jeg ta og sjekke.

Enfalmawen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2008, 11:47   #10
Medlem

Enfalmawen sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av newmom Vis post
bare meg her som har svidd av en formue på vaser??? Kjøpte 30 reagensvaser til 30 kr stk.....
Prøver å ha det så billig og fint som mulig. Orker ikke å bruke så kjempemasse penger dersom jeg ikke trenger det.

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:24.