Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-08-2005, 17:49   #1
T&M
Veteranmedlem

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 4,228
MP Rating: 0% (0)
T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.
Bordpynt i bryllup?

Hva hadde dere som pynt på bordene i deres bryllup, eventuelt hva skal dere ha?

Hadde dere bare blomster, lys, bordkort og sanghetfte eller hadde dere andre ting også???

Takker så mye for tilbakemedlinger
Gammel 10-08-2005, 17:55   #2
Seniormedlem

Markusmor sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 2,774
Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.
Sv: Bordpynt i bryllup?

Jeg hadde store grønneblader som bordkort. Hadde oppsatser som var litt "ville" Alt var i hvitt og grønt. Sanghetet lå under tallerkenen, lys var i sølvlysestaker.

I min pappas bryllup (giftet seg på lørdag) var det Grønne epler som bordkort- det var stilig. Oppsatsene gikk også her i grønt og hvitt.
De hadde også laget en diplom til hver enkelt gjest, de hadde små morsomme kort, sånne kort med lenker på som du kan lage rare ansikter.

Bruk brudebuketten som dekorasjon på bordet dere skal sitte på

Lykke til
Markusmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 07:58   #3
Kes
Supermedlem

Kes sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 837
Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.

Hadde bordkort i sølv, hvitt og rødt, laget de selv med sånn 3-d puter og pc-skrift.
Sangheftene lå under tallerkenen. Hadde bestillt noen bordoppsatser.
Pyntet ellers med hvite lys i "vanlige" staket, samt eføy innimellom, og hvite servietter...
+ brudebuketten som dekorasjon fremme selvfølgelig....
En hemmelighet på veg, ventes i mars

( Også kjent som Ingeniøren ... )
Kes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2005, 13:22   #4
VIP-Medlem

Fadese sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 5,026
Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.

Bordet var hesteskoformet, og i de to hjørnene øverst (der ingen satt) hadde vi to skåler med flytelys og avklippete hvite roser.
Det passet ganske bra, siden vi hadde et mørkt, litt rustikt lokale.
Fadese er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2005, 22:51   #5
Supermedlem

Boogie sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.

Har flere idèer som må testes ut før det endelige valget blir tatt. Det ene er litt dype ovale eller firkantete fat med vann i og to flytelys med en lilje imellom. Eller så kanskje konjakkglass med vann og flytelys i, og liljer spredt rundt på bordene, og lys og liljer spredt om hverandre. Kommer nok med andre idèer etterhvert.
Til bordkort skal vi ha silkebånd rundt stettet på hovedglasset!!
Lykke til med valget
Gammel 13-08-2005, 09:36   #6
tea
Seniormedlem

tea sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: utenfor molde
Meldinger: 1,742
tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.

jeg har kjøpt inn masse blanketelysholdere som jeg skal fylle med sånn pynte sten og telys da så klart,også har jeg kjøpt noen lenker på glassmagasine som jeg skal legge langs borda eller pynte de rundt kubbelysa.

av blomster så skal jeg ha brudebukken og rosa roser og brudeslør rundt i vaser tror jeg da.

Skal gifte meg den 17 september så jeg burde vel få ting i orden snart
tea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:51.