Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-12-2006, 13:01   #1
Supermedlem

Catharina sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,430
MP Rating: 0% (0)
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.
Brudepike kjole. Hjelp er dere snille... ;)

Skulle hatt en kjole til min datter. Jeg fant en som jeg syns var nydelig på qxl. Men den var str 8år og hun er jo ikke 2engang. Nå når jeg tenkte og høre med hun hvor hun hadde kjøpt den var selvfølgelig auksjonen ferdig.. Typisk....

Den er sånn lys lilla. OG sånn passe lang. hehe Uff er dårlig til og forklare syns jeg. Den var hvertfall nydelig. Jeg har sikkert lett overalt på nettet men finner ikke EN lys lilla kjole... BARE hvite kjoler.....

Er det noen som vet om ett sted?? Om ikke annet har bilde som jeg kan drasse med meg rundt omkring i min jakt???

For som sagt er jeg meeeget dårlig til og forklare noe dere kanskje har skjønt å

Håper noen kan hjelpe, da hadde jeg blitt veeeldig glad...

Hannah Emilie født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-12-2006, 08:51   #2
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Brudepike kjole. Hjelp er dere snille... ;)

Jeg har bestilt fra denne siden....til dattern min som blir 2 år 30.3 Kjøpte T2 og den er altfor stor men kan legges opp så da går det greit. Min kostet 400kr inkl frakt og da fikk jeg med den blomstergreien på hodet....

Jeg søkte på lilac og fikk opp noe...men du synes kanskje de er for lilla?

Jeg kjøpte hvit m rosa broderier og den er helt nydelig. Lykke til m jakten.
Gammel 19-12-2006, 16:09   #3
Seniormedlem

Jannike_79 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 2,203
Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.

Jeg har funnet en hvit med lyslilla blomster på til snuppa mi.. Det var på en barneklærforretning.. Det lønner seg å kikke litt rundt omkring på sånne butikker.. Håper du finner det du leter etter!!
Gammel 19-12-2006, 16:30   #4
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,628
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

ville så absolutt tatt turen til www.primadonna.no i ytre arna! meiner eg har sett lys lilla kjoler der. der fant eg mine brudepike kjoler!
Gammel 19-12-2006, 19:09   #5
VIP-Medlem

Emma:) sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Horten
Meldinger: 8,081
Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.

Her har de en kjempesøt lys lilla brudepikekjole som bare koster fra 298,-

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Emma:) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2006, 17:21   #6
Supermedlem

Catharina sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,430
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel*
Jeg har bestilt fra denne siden....til dattern min som blir 2 år 30.3 Kjøpte T2 og den er altfor stor men kan legges opp så da går det greit. Min kostet 400kr inkl frakt og da fikk jeg med den blomstergreien på hodet....

Jeg søkte på lilac og fikk opp noe...men du synes kanskje de er for lilla?

Jeg kjøpte hvit m rosa broderier og den er helt nydelig. Lykke til m jakten.

Ja d var ikke langt fra det jeg lette etter Ikke for lilla, men kunne tenkt meg "mindre" under del. At skjørt delen ikke er så stor...

Noen flere som vet om noen??

Hannah Emilie født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2006, 18:55   #7
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Skjørtet er ikke så "stort" i virkeligheten. De har brukt underskjørt på de bildene....

Vi kjøpte ikke underskjørt og dattern min sin henger mye mere rett ned
Gammel 30-12-2006, 19:36   #8
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 25
Micnor er som en uslipt juvél.Micnor er som en uslipt juvél.Micnor er som en uslipt juvél.Micnor er som en uslipt juvél.Micnor er som en uslipt juvél.Micnor er som en uslipt juvél.Micnor er som en uslipt juvél.Micnor er som en uslipt juvél.Micnor er som en uslipt juvél.Micnor er som en uslipt juvél.Micnor er som en uslipt juvél.

Sjekk hos MaiThai. Denne koster 348,- kr.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Micnor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-01-2007, 14:56   #9
mcn
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 3
mcn er en ukjent størrelse akkurat nå.

hei!

Gå inn på www.finn.no og søk etter brudepike da finner du noen lilla i anonnse nr: 8746395. Lykke til.
mcn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2007, 15:47   #10
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 56
Smily36 er et navn alle kjenner.Smily36 er et navn alle kjenner.Smily36 er et navn alle kjenner.Smily36 er et navn alle kjenner.Smily36 er et navn alle kjenner.Smily36 er et navn alle kjenner.Smily36 er et navn alle kjenner.Smily36 er et navn alle kjenner.Smily36 er et navn alle kjenner.Smily36 er et navn alle kjenner.Smily36 er et navn alle kjenner.
kidoki Sv: Brudepike kjole. Hjelp er dere snille... ;)

Hei jeg har kjøpt mine brudepikekjoler inne av ei på qxl og jeg
har sett at henne kan skaffe kjoler i nesten alle farger.Så
hvis du ønsker den lilla så kan du jo kjøpe av henne.
Tror hunselger de ennå,du får ta en titt
Smily36 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:05.