De ordnet klær helt selv! - og betalte det selv....
Tror det er det som er det vanlige i Norge - har aldri hørt om noen som har betalt /fikset klær til dem. Det er en amerikansk tradisjon. Og etter å ha sett n'ten filmer med godt voksne brudepiker i kjoler de ikke kan fordra tenker jeg bare at jeg aldri ville ha gort det mot noen.....
Hadde ikke tenkt å ha brudepiker, men to av tantebarna mine fikk stjerner i øynene når de fikk høre at vi skulle gifte oss. "ÅH - da får eg endeleg vera brur" så den yngste....

Hvem kan motstå noe sånt ???
Svigerinnen min er flink å sy - og sydde like kjoler til begge jentene.
Forloveren min hadde funnet en kjempefin kjole - den var fargesterk - men det gjorde ingenting! Hun har en så sterk personlighet - og må ha klær som "matcher".
Forloveren til mannen min visste ikke hva han skulle ha på seg. Forloveden hans trodde på det tidspunkt at de aldri kom til å gifte seg - så hun spurte meg om det var ok at de leide sjakett til han også. Vi så ikke noe galt i det - så da var det to pene menn i sjakett (den peneste var MIN )

, en i brudekjole, og en i en grønn kjole.
Brudebildene som var tatt hos fotograf var bare av oss to - men vi har mange bilder med alle 6 også.....

(hadde en hobbyfotograf i bryllupet vårt - han tok ca 350 bilder i løpet av hele dagen!)