Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-06-2006, 13:58   #1
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,207
MP Rating: 0% (0)
saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.
hyper Bryllupstråd for de som skal gifte seg 07.07.07

Vi skal 07.07.07, og nå når jeg har begynt med forberedelsene så oppdager jeg at det er fryktelig mange som skal gifte seg på denne dagen ( i hvertfall i Bergen!).

Jeg synes at jeg har vært sinnsykt tidlig ute, men siden ting begynner å bli oppbestilt så er jeg tydeligvis ikke den eneste! Men tenkte at det kunne være hyggelig med en tråd for oss som skal gifte oss på denne trippellykkedagen!

Hittil har jeg ordnet:

Kirke: Bergen Domkirke kl 1300 (vi er første av tre par som skal gifte oss i de kirken)

Festlokale: www.kjottbasaren.no De ordner alt, og det blir ca 1000 kr kuverten.

Fotografen: www.fotografsolheim.no

Hår og Make-up: Junes Make-Up salong (hun fra motepolitiet) og frisør fra Kick

Er det noe viktig som jeg har glemt nå? Som jeg burde bestille tidlig?
Gammel 23-06-2006, 16:14   #2
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 910
Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd for de som skal gifte seg 07.07.07

Så morsomt med egen tråd! Vi skal også gifte oss 07.07.07! Foreløpig har jeg bare bestilt kirke og selskapslokaler. Har ikke tenkt på at jeg må bestille frisør så tidlig, men det er sikkert lurt. Vi har privat fotograf, så det skal gå greit.

Har selvfølgelig smugkikket litt på brudekjoler . Skal ha kjole med litt farge på. Lurer litt på å sy hvis jeg ikke finner akkurat det jeg har i hodet. Og så må jo vesla få matchende kjole...

Drua er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2006, 18:52   #3
Seniormedlem

LilleMorell sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,629
LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.

Slenger meg på her jeg for da skal vi også gifte oss
Gammel 23-06-2006, 20:22   #4
Medlem

PROcoN sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 385
PROcoN er et navn alle kjenner.PROcoN er et navn alle kjenner.PROcoN er et navn alle kjenner.PROcoN er et navn alle kjenner.PROcoN er et navn alle kjenner.PROcoN er et navn alle kjenner.PROcoN er et navn alle kjenner.PROcoN er et navn alle kjenner.PROcoN er et navn alle kjenner.PROcoN er et navn alle kjenner.PROcoN er et navn alle kjenner.

Vi gifter oss også 07/07-2007
Vi har bestilt kirke,lokale og fotograf foreløbig
Har bestemt oss for å ha koldtbord (den kommende bruden er meget kresen når det gjelder mat)
Spennede at det er så mange som gifter seg på denne datoen

NYGIFT!!

Sist endret av PROcoN; 28-06-2006 kl 20:08.
PROcoN er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-06-2006, 00:10   #5
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Har ikke turt å se på kjole enda.. må vel begynne i høst/til jul.. håper at kiloene har forsvunnet til da.. gikk opp litt over 9 kg, men har allerede gått ned ca 6
Gammel 26-06-2006, 01:52   #6
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Her må jeg også slenge meg med ser jeg

Jeg har:
* Booka Vadsø kirke 07.07.07 kl. 14
* Har bestillt kjole
* Vi har forlovere på plass.
* Har privat fotograf
* Sjekker priser på festlokaler.
* Har sjekket priser på koldtbord, og har bestemt oss for leverandør av det.

Sist endret av Andrine; 06-07-2006 kl 19:39.
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 08:33   #7
Medlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 197
Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.

Vi også, vi også!

Sandefjord kirke kl 14.
Reservert lokalet til den helgen.
Kjole har jeg, men er ik 100% fornøyd og sikker.
Har begynt så smått og lage invitasjonene, men har dåp 13 aug, så det må prioriteres først.
Klær til mann og barn har vi.
Funnet frisyren jeg vil ha
Og,og,og.... Ja mer kommer etterhvert.

Linnea Madelen så dagens lys 29-11-2005.

Jeg har to og en
Supernovaenes Diva, Bridezilla og Handlegale
Sannelita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2006, 11:37   #8
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

Glemte å si at forloverne er ordnet (jeg har to, samboer har en) og jeg har spurt en av gjestene om hun kan være gaveåpner (men må nok ha to til)..
Gammel 28-06-2006, 19:11   #9
Seniormedlem

LilleMorell sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,629
LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.

Da har vi ordnet kirke! Fikk vielse kl 1500. Var enten kl 15 eller 16. Så vi er storfornøyd!
Gammel 29-06-2006, 14:23   #10
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

Er det noen som vet om noen som kan spille i Bergen? Trenger en til å spille trompet i kirken, og noen til å spille på festen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:52.