Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-06-2006, 18:03   #1
Medlem

sommerblomst sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 92
MP Rating: 0% (0)
sommerblomst er som en lysfontene.sommerblomst er som en lysfontene.sommerblomst er som en lysfontene.sommerblomst er som en lysfontene.sommerblomst er som en lysfontene.sommerblomst er som en lysfontene.sommerblomst er som en lysfontene.sommerblomst er som en lysfontene.sommerblomst er som en lysfontene.sommerblomst er som en lysfontene.sommerblomst er som en lysfontene.
Bryllupstråden min! (Høygravid og med 1 mnd planleggingstid)

Hei jenter!!! Gjett hva da! Jeg skal gifte meg!

Bryllupet er om bare 3 uker! Men det går sikkert bra!
Vi skulle egentlig bare gifte oss uten selskap, men plutselig har vi invitert 40 gjester og reservert et lokale. Så nå må jeg planlegge middag, forrett, dessert, bryllupskake, drikkeservering, frisør, fotografering, sanger, tale, musikk, dekorering, invitasjoner, bordkort, barnevakt, bordplassering og sikkert mye mye mere...

Oppi det hele skal vi prøve å få gjennomført det uten for store kostnader. Er ganske spent nå ja. Massevis av sommerfugler i magen!! Er så utrolig gla for at vi skal gifte oss. Elsker han kjempehøyt. Har vært sammen i 7 år nå og venter vårt andre barn. Er sikker på at vi vil få et fint bryllup! Men siden vi aldri har planlagt et før, så tar jeg gjerne imot tips.

sommerblomst er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 18:41   #2
Supermedlem

gunnild1979 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: sør-trøndelag
Meldinger: 524
gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråden min! (Høygravid og med 1 mnd planleggingstid)

Hei..
Har ikke så mange tips jeg da,da jeg ikke har planlagt bryllup selv.Men har veldig lyst til å gifte meg da

Ville bare si Lykke til med Bryllups planleggingen å Nurket i magen

gunnild1979 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2006, 10:04   #3
Supermedlem

Evensmamma sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: HOLMESTRAND
Meldinger: 678
Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråden min! (Høygravid og med 1 mnd planleggingstid)

finne ut hva dere vil legge dere på da det gjelder budsjett..det er lurt..vi hadde koldtbordmat og bestilte dette..det kom på 5500 kr til 40 stk mer enn nok mat igjen..ellers så kan man jo lage dette selv men hjelp av familie da kan det bli rimeligere..eller så kan man jo steke stek noen dager før og varme under folie som nesvnt ovenfor her ..med tilbehør..ellers så er det greit å bestille time hos fotograf fordi det er mye bryllup i disse sommer mnder..finne ut farger du vil ha på bordene og kjøpe lys og duker og servietter etter det..vi brukte tykke papirduker og var fornøyd med det..bestill frisørtime med en gang..greit å sjekke priser ..store forskjeller..jeg betalte 1285 kr for oppsetting av hår og sminking inkl baguett og champis..og var veldig fornøyd..men du kan jo si at du skal bare ha oppsetting av hår og får det rimeligere da du ikke sier til brud men det gjorde ikke jeg.,,ellers så ønsker jeg deg lykke til jeg hadde et helt år på meg så du har det mere tarvelt men lykke til håper dagen blir slik dere vil..

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:11.