Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-05-2006, 16:33   #1
Seniormedlem

Tuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,561
MP Rating: 0% (0)
Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Bryllupsundertøy.

Jeg trenger litt hjelp til å finne noe godt undertøy til å ha under brudekjolen min.
jeg trenger str 90C, i tillegg bør det være støttende og løftende.
å nemlig fylle ut litt i kjolen... (puppene har blitt slappere etter amming og litt vektnedgang)
Hvor skal jeg lete?? Noen tips til butikker i Trondheim?
Bør heller ikke være altfor dyrt.
Tuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2006, 00:03   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Bryllupsundertøy.

En del brudebutikker har jo lekkre ting som er fint under . Korsetter og slikt er jo veldig populært .
Vet ikke hvordan det er med butikker der som du bor men undertøysbutikker har jo mye lekkert og til og med erotiske butikker kan ha noe spennende .
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2006, 14:08   #3
Supermedlem

rutti sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 999
rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.

Har du sjekket hos reimers? Vet at de har butikk på KBS og i Thomas Angelss gate hvertfall. Og så har de kanskje noe på Kappahl eller lindex?Eller cubus???
Jeg kjøpte mitt på Kappahl, tro det eller ei
Gammel 18-05-2006, 16:56   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Må si meg enig i det med lindex og de andre butikkene , mener bestemt at en del av det jeg hadde fant jeg på H&M
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 22:08   #5
Supermedlem

Boogie sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.

Kappahl har fått inn et nydelig sett til brud!! Det er korsett til 200,- tror jeg det var, eller spile-bh hvor stroppene kan taes av til 149,-. Også 3 forskjellige trusemodeller, samt strømper!! Jeg kjøpte det nå nylig. Lekkert og billig
Gammel 20-05-2006, 04:56   #6
MTB
Seniormedlem

MTB sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,451
MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.

Jeg har foreløpig bare kjøpt en stroppeløs bh. Den kjøpte jeg i en brudesalong. Veldig god og støttende. Men den var ikke billig:420,- for en bh, men den var verdt det

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:37.