Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-03-2008, 09:48   #1
Medlem
 
Chrissa87 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 313
Blogginnlegg: 12
MP Rating: 100% (1)
Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.
glis Chrissa's bryllupstråd!!!

29. februar 2008 fridde jeg til min kjære samboer og han sa ja! Det er ikke satt en bestemt dato enda, men alt tyder på at det blir sommeren 2009

Så nå begynner planleggingen!

Utrolig nok så har jeg allerede bestemt meg for kjolen jeg skal ha:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Den er jo litt utradisjonell, men veldig meg Kommer til å bestille fra ebay
__________________
Blei mamma til Leander 14. oktober 2007
Chrissa87 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2008, 09:53   #2
Medlem
 
SimSa sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 144
MP Rating: 0% (0)
SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.
Sv: Chrissa's bryllupstråd!!!

Gratulerer så mye med bryllupet som skal stå!

Sprek som tørr og ta en sånn kjole. Har en venninne som skal ha noe sånn. Ike helt min smak, men synes de er kule og synes det er tøft av andre og tørre og bruke det de selv vil!
Lykke til!
__________________
Mamma til Simen & Sander sept-02
12.04.08
SimSa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2008, 09:58   #3
Supermedlem
 
Kizza85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Sv: Chrissa's bryllupstråd!!!

Samme kjole som jeg skal ha det der ! kjøpte min for 4500 kr..
__________________
Kizza85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2008, 10:04   #4
Supermedlem
 
Kizza85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Sv: Chrissa's bryllupstråd!!!

gratulerer med bryllupstråd
__________________
Kizza85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2008, 10:11   #5
Medlem
 
Chrissa87 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 313
Blogginnlegg: 12
MP Rating: 100% (1)
Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.Chrissa87 har en strålende fremtid.
Sv: Chrissa's bryllupstråd!!!

Takktakk

Kizza: Hvor kjøpte du din?
__________________
Blei mamma til Leander 14. oktober 2007
Chrissa87 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2008, 10:15   #6
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Chrissa's bryllupstråd!!!

Den kjolen skal en vennine av meg ha i sitt bryllup til sommeren. Også kjøpt på ebay. Veldig populære de kjolene akkurat nå. Kjempe fin!

Gratulerer med tråd!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2008, 10:16   #7
Supermedlem
 
Kizza85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Sv: Chrissa's bryllupstråd!!!

Jeg kjøpte min på www.divakjoler.no her i bergen! Er den dame som importerer kjoler fra usa. De er kopier men prikk lik orginalen. Den koster 6500 ordinærpis hos henne, men de hadde sånn utsalg for de sku ha modellen ut så fikk 1500 avslag og litt mer avslagg så ble tilslutt bare 4500 . Har sett den på en brudebutikk som ligger på en plass her som heter salhus der koster den 9tusen ett el annet hehe
__________________
Kizza85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2008, 20:25   #8
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Chrissa's bryllupstråd!!!

Gratulerer med tråd og kommende bryllup!!! Tøft av deg og fri Og stilig kjolevalg.

kanskje du kan prøve kjolen i en butikk i nærheten og deretter bestille den hos www.divakjoler.no dersom de har den enda? Men dersom den går ut bør du være rask med å ta kontakt.....Bare en tanke.....
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2008, 20:28   #9
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 936
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Chrissa's bryllupstråd!!!

Gratulerer med bryllupstråd og ja fra din kjære Kult å velge en litt fargerik kjole
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2008, 20:57   #10
Supermedlem
 
Kizza85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Sv: Chrissa's bryllupstråd!!!

Det er bare å ta kontakt med de å høre hvor lenge de kommer til å ha kjolen inne og evt pris det er veldig behjelpsomme. i såfall var de det me meg Du kan også sende mail med hun som eier butikken. Det gjorde jeg før jeg reiste dit for å prøve en kjole ! Hun var veldig imøtekommende
__________________
Kizza85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:49.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com