Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-12-2007, 16:13   #1
Supermedlem

Gittemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Klepp....Stavanger
Meldinger: 926
MP Rating: 0% (0)
Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.
Da blir jeg også brud:)

Vi forlovet oss på julaften...har vert sammen i 11 mnd..
sambo flyttet fra bergen og til stavanger til meg ganske tidlig..vi har aldri hatt det bedre
det føles bare rett

så hadde vi egentlig tenkt å vente med å gifte oss til i 2009, men så fortalt svigermor at sambo skulle få litt i arv siden de solgte hytta...og dette ville hun at vi skulle bruke på bryllupet
så da blir det et sommerbryllup i 2008 gleder meg noe helt sinnsykt...

så nå begynner meg og den kjære mamman min å planlegge for fullt...

Gittemor`s bryllupstråd!!

Sist endret av Gittemor; 04-04-2008 kl 15:01.
Gittemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2007, 16:15   #2
Supermedlem

wims sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 2
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.
Sv: Da blir jeg også brud:)

gratulerer!
velkommen hit og lykke til med planlegging
Gammel 30-12-2007, 17:10   #3
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,873
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.

Gratulerer så mye med kommende bryllup! Fantastisk at flere finner ut at det er like greit å ta steget ut med en gang, istedet for å vente i mange år for å se om man passer sammen. Det er jo et symbol på at man har bestemt seg for å holde sammen "åkke som"!
Gammel 30-12-2007, 17:27   #4
Supermedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,152
Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.

Så koselig da!
Gratulerer

Trekløveret

Kitt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2007, 19:44   #5
Seniormedlem

Ferskenbeinet sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,505
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.

gratulerer! først av alt bør du begynne å lete etter lokale, mange som var utleid over et år i forveien av de jeg ringte på i rogaland!!!

vi giftet oss 14.06.08 på vår 11 års dag
Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2007, 23:46   #6
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,286
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.

Gratulerer så utrolig mye med kommende bryllupBlir en spennende tid foran deg nåNår er den store dagen da??vet du det?

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-12-2007, 15:07   #7
Supermedlem

Gittemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Klepp....Stavanger
Meldinger: 926
Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.

satser på at den store dagen er lørdag 28 juni, men dette kommer jo an på om kirka er ledig prøvde å ringe kirke kontoret i dag men de var stengt så jeg får vente et par dager

og jeg skal begynne å ringe på lokaler med en gang...tenkte kanskje litt på samfunnhuset her vi bor..det er bare 2 min fra kirken

Og ja vi tar det store steget veldig tidlig..men hvorfor vente med å gifte oss et år eller to når vi vet at det er hverandre vi vil være med..både på godt og vondt

og siden vi akkurat har fått vite at hvis vi skal ha flere barn så blir det nok prøverør så syns vi det var like greit å ta bryllupet før vi begynte med den prosessen...tror det hadde blitt litt vanskelig og holdt på med begge tingene samtidig...

så da blir det bryllup til sommeren...og utvidelse av familien etter vi er gift

Gleder meg

men gjestelista ble på litt over 70..er det mange?
hvor mange gjester er det vanlig og ha?

Gittemor`s bryllupstråd!!
Gittemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-12-2007, 15:37   #8
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 819
Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.

Så koselig da, gratulerer. Lykke til med planleggingen.
Gammel 31-12-2007, 18:44   #9
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,873
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.

Det er vanlig å ha akkurat så mange gjester som dere har lyst/råd til å ha!

Moren min hadde litt i underkant av 70 gjester i sitt bryllup, og jeg har hørt at dette visstnok var et stort bryllup. Jeg vil nå tro at det er ganske vanlig....
Gammel 01-01-2008, 17:45   #10
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,555
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

G r a t u l e r e r!

Og så heldige dere var med den arven da !!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:40.