Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-07-2006, 14:10   #1
Supermedlem

Roskva sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Hjemme i Bodø.
Meldinger: 1,168
MP Rating: 0% (0)
Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.
Dere som skal gifte dere i 2007...

hvordan står det til med bryllupsforberedelsene?

Vi skal gifte oss 12 mai til neste år,
de jeg har i boks er kirke, lokale og folovere.
Synes det er så vanskalig å planlegge, vet ikke hvordan og hva eller noe.
Har kjøpt meg en bryllupsplanlegger, men er ikke så fornøyd med den.

Er det noen bryllup 2007 tråd hær?
Hade jo vært kjekt å delt litt tips og råd i tiden som kommer, eller hva...

Roskva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2006, 14:25   #2
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,882
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dere som skal gifte dere i 2007...

Skal gifte meg 23 juni. Det vi har ordnet er vielseslokaler og forlover..hehe.. Driver å leter etter et lokale nå, virker som det begynner å bli booket mye så det haster litt. Foruten det har vi ikke gjort mer.
Gammel 16-07-2006, 18:18   #3
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: arendal
Meldinger: 783
navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.

Jeg skal også gifte meg 12 mai 07

Har bestilt lokalet for leeeeenge siden november 05 faktisk .... men så er det ikke så veldig mange lokaler å velge mellom her som har plass til 70 gjester.

ellers så har vi forlovere klare, har kjøpt brudekjole, men skal ikke sy den inn enda.
Har kjøpt tiara på ebay.. 2 stk tom fikk dem for 100kr stk og det var inkl frakt.
Kommer også til å bestille slør fra samme brudebutikken i usa. Sparer hele 1800kr på det!

Middag vet vi hvem vi skal bestille fra og hva vi skal ha.
Fotograf er bestilt
Kirken er jo også ordnet.

Vet jo hvor jeg skal ha brudefrisør, men ikke bestilt enda.
Samme med pynt, vet hvordan jeg vil ha det men har ikke kjøpt noe enda.
navano er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2006, 20:43   #4
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,286
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.

Vi skal gifte oss 23.06.07 og har ordnet med vielsen, fotograf, forlovere og frisør/sminkør....

Brudebuketten har jeg vært og snakket med blomsterforetningen om, men de sa jeg ikke trengte og komme og avtale mer før på nyåret...

Lokale skal vi ordne med denne uka...sikkert litt sent ute,men...det får heller gå...

Brudekjole skal jeg ordne med nå utover

Og resten får vi ta etterhvert....

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2006, 21:17   #5
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,332
Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.

Hei!
Vielsen er i boks, vi gifter oss 30/6-06, og det er det eneste som er planlagt.
Det er litt vanskelig og planlegge ja, har så mange ideer og tanker så jeg blir
Gammel 16-07-2006, 21:28   #6
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skal gifte oss 13 mars

Vi reiser til utlandet (USA) og har fått med oss endel venner/familie...regner m vi blir mellom 14 og 20 totalt...vet ikke enda.

Har ikke fått gjort så mye enda for vi fikk ikke booke datoen før 8 mnd før og et var for noen dager siden Skal snakke m bryllupsplanleggern igjen på mandag å få litt mere konkrete detaljer over hva jeg skal gjøre i nærmeste fremtid.

Så det eneste jeg har kunnet gjøre er sånne ting man egentlig kan ta til slutt...
- har kjøpt kjole
- har kjøpt slør og tiara
- har begynt å lete etter antrekk til mann og barn
- har begynt å tenke på hvordan jeg skal lage invitasjoner og bordkort

Også har jeg booket flybilletter og hotell og sånt da og det teller jo litt det og
Gammel 17-07-2006, 09:19   #7
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 581
MP Rating: 100% (1)
Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.

Vielse i Narvik kirke 30.06.2007
Vi har ordnet med forlovere
Toastmaster er klar
Jeg har funnet drømmekjolen!! Har sett masse forskjellige kjoler,men faller hele tiden tilbake på denne. Tror faktisk jeg skal bestille den allerede nå.. litt tidlig, men...

Brudesuiten er faktisk allerede bestilt også, på Quality Hotel. Snakket med noen derifra ang. å ha bryllupsfesten der, og da ble det bare til at jeg bestilte den Vi venter på tilbud/priser fra dem ang. festen.

Gjestelisten er nesten ferdig den også.

Ellers har jeg stort sett alt annet planlagt også, inni hodet mitt

Vannmannen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2006, 09:44   #8
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Vannmannen - jeg kjøpte min kjole tidlig i februar i år. Det var da 13 mnd til bryllupet vårt. Nå er det 8 mnd igjen og jeg har enda ikke angret en eneste dag.

Er det drømmekjolen bare VET man det!

(Jeg har til og med vært dum og fortsatt å titte i blader og på nett ETTER at jeg kjøpte min...likevel har jeg ikke funnet en eneste jeg kunne tenke meg å bytte den mot.)

Jeg eeeeeeelsker kjolen min

(Eneste som var litt kjipt var at jeg kjøpte min i en butikk...den hadde vært leiekjole men var fortsatt svindyr fordi det er en dyr kjole.....og nå ligger det en på Finn til 4.000 mindre enn jeg betalte for min.....)
Gammel 20-07-2006, 11:39   #9
Seniormedlem

Minnie81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 2,217
Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.

VI gifter oss 070707, så det vi har gjort til nå er å bestille fotograf, overnatting bryllupsnatten, kirken, tja...det var vel alt...! Vi skal ha selskapet ute i hvite selskapstelt...vi bor ved sjøen så dette har vi drømt om lenge! Teltene er bestilt, men vi vet ikke hvor mange vi trenger osv...så det blir etterhvert!

Minnie81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-08-2006, 11:59   #10
Seniormedlem

Evak sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,849
Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.

Guri!! Når jeg sitter å leser her innser jeg at jeg kanskje bør begynne planleggingen snart Vi skal gifte oss 11.august. Lokaler er greit, for vi bor på gård, og svigers har stooort hus. Men vi må leie telt i tilegg. Også tenkte vi å gjøre det litt utradisjonelt med grillbuffèt. Vil ikke ha det så stivt med masse taler og sånt heller. Kjolen er designet da
Ei venninde av mamma som skal sy min og vesla sin. Designet på begge er bestemt, men vi må snart ut å handle stoff, for hun ville ha et år på seg.

Må man bestille fotograf og frisør o.l så tidlig? Overnatting og?

Jeg bor i lag med en bonde, og han er veldig sånn "det haster ikke"

Får helt fnatt jeg.. Får vel ikke han med på å ordne noe som helst ennå..

Har forresten ringt kirken da. Så dato og klokkeslett er jo i boks.

Lillemann-05
Evak er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:56.