Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-07-2006, 20:18   #1
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,286
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.
Er det vanlig at bruden gir gave til forloveren sin??

Fikk høre i dag av en arb.kolega at datteren hennes hadde fått gave da hun var forlover for ei venninne...Bruden betalte frisør/sminke til bryllupet for forloveren samt at hun fikk gavekort på fotografering....

Hvor vanlig er dette???

Er det noen bruder her som gir gave til sin forlover??? Hva evt??

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2006, 20:23   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Er det vanlig at bruden gir gave til forloveren sin??

Jeg fikk forlover gave.. En eske med sjokolade nydelig innpakket, og ett kort med hilsen fra bruden med takk for at jeg stilte opp på så kort varsel.
Nå var kanskje min situasjon noe spesiell siden jeg stilte opp på 14dagers varsel, da forloveren av en eller annen merkelig grunn trakk seg og ikke har snakket med bruden siden det skjedde.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2006, 20:24   #3
Seniormedlem

E-78 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,729
MP Rating: 0% (0)
E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Nope. Ga ingenting til min forlover.

Min form for husarbeid er å feie over rommet med blikket.
E-78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2006, 20:32   #4
Veteranmedlem

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Trondheim/Saupstad
Meldinger: 3,695
Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.

Er ikke gift selv, men søstrene mine ga ingenting til forloveren.
Gammel 10-07-2006, 20:35   #5
VIP-Medlem

Jessie sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Toppen av kransekaka
Meldinger: 5,624
Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei det tror jeg ikke er vanlig.. aldri hørt noen som har fått gave for det. Ærlig talt, det er da en ære i seg selv..

"Snille piker kommer til himmelen, slemme piker kommer dit de vil."
Jessie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2006, 21:24   #6
Supermedlem

superlove sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Skaun
Meldinger: 527
MP Rating: 100% (5)
superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.

Jeg prøver å finne på noe kjempe stas å gi til min forlover. Hun har gjort en helt utrolig flott jobb, og det er fortsatt 2 mnd til bryllupet. Men som hun har stått på for utdrikkningslag, stiller opp i forhold til alt som skal ordnes, er der med råd, hjelp og tips. Det er kanskje ikke vanlig å gi noe, men jeg GLEDER meg til å vise hvor mye jeg setter pris på forloveren min

17.01.2006 10.01.2008 26.08.2006

www.kineogatle.piczo.com
superlove er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2006, 22:55   #7
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har planer om å kjøpe et smykke som passer kjolen hun skal ha på seg. (Vi har lik smak så sjansen for at jeg bommer er ganske liten.)
Gammel 10-07-2006, 23:03   #8
VIP-Medlem

Irma sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 5,090
Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjøpte en blomst som takk for vel utført forloverarbeid, og gjorde det samme til toastmasteren. Tror ikke det er "skikk og bruk", men jeg følte for det selv. Begge deler krever tross alt en del tid og arbeid.
Gammel 10-07-2006, 23:59   #9
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,639
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Er jo ikke gift selv... men bland mine venninner har det ikke vært vanlig å gi noe til sin forlover.... Synd egentlig, for det hadde vært en hyggelig tradisjon da
Gammel 11-07-2006, 00:02   #10
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,831
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.

Jeg ga min forlover ett smykke

Synes det er koselig å vise at jeg satte pris på "innsatsen"

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:34.