|
 |
05-06-2008, 21:16
|
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Kristiansand
Meldinger: 140
|
Er så lei nå, rett før jeg avlyser alt sammen...!
|
|
Gang på gang i denne perioden vi har planlagt bryllup så har det vært problemer. Mest med familien. Må vel kanskje nevne at jeg har flyttet 180 mil for å bo sammen med kjæresten og vi har bodd her i tre år nå.
Vet ikke helt hvor jeg skal begynne å forklare, så det kommer ut litt sånn hips om haps.
Vi hadde over 100 på gjestelisten, mesteparten er min familie, og vi blir ca 40 stykk i bryllupet. Det er veldig trist syns jeg, for jeg hadde gledet meg veldig til å ha familien samlet. Men sånn er det jo når det er langt og dyrt, da er det ikke mange som har lyst til å komme.
Og så er det det at det er så dyrt å overnatte da. Jeg har gått med på at mamma og min lillebror kan overnatte her hos oss i vår lille leilighet på 72 kvm, det går sikkert greit. Men hva med mormor og morfar, pappa og min lillesøster? De vil jo helst ikke ha det så dyrt, og det begynner de å spørre meg om nå hvor de kan overnatte!!! Jeg har jo tipset de om flere plasser som er fine og rimelige, og nå er det nesten bare 1 måned igjen. Ja, mine svigerforeldre har ei hytte som er bare 5 min fra her hvor vi bor men de vil ikke låne den ut, og det er en helt annen historie som jeg ikke skjønner.
Og mer er det også, men orker ikke å gå inn på alt. Hvorfor skal alle lene seg på meg? Jeg har jo nok å planlegge med bryllupet!!?!?!
|
05-06-2008, 21:35
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2003
Sted: HORDALAND
Meldinger: 559
|
Sv: Er så lei nå, rett før jeg avlyser alt sammen...!
|
|
 Det går bra skal du se, det ordner seg som regel  Det er bare slik, litt "bal" skal det være.
|
|
05-06-2008, 22:19
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,342
|
|
|
Skjønner deg veldig godt jeg...men det er deres bryllup og deres dag og de andre om de vil se datter,svigerdatter,barnebarn osv gifte seg på sin store dag,så må de bare finne ut av det selv, du kan ikke ordne alt for alle heller. Sånn er det bare,forsøk å kos deg og gjør det beste ut av det.... forklar ting pent og de må jo bare ordne seg selv,du skal ikke ha alt hengende over på deg. Men jeg skjønner deg så godt.
05-06-2008, 22:26
|
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 496
|
|
|
høres ikke artig ut. jeg ville blitt kjempe skuffa om familien ikke kom i min store dag fordi di ikke gadd å bruke noen kr på å reise til meg OG overnatte.....
er glad vi ikke har det problemet, jeg sliter vel heller med entusiasmen...
 25.07.2009
|
|
|
06-06-2008, 12:30
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,303
|
|
|
Uff, håper det ordner seg. Som gjest, kan man jo ikke akkurat forvente at brudeparet sentraliserer bryllupet heller, bare for at gjestene skal få kortere reisevei!!
Da vi giftet oss, forhandlet vi oss frem til en pris på et av hotellene i byen, og alle de tilreisende tok i mot det tilbudet og jeg tror de syns det var koselig med en helg på hotell utenbys (som de betalte selv!)
|
|
06-06-2008, 21:30
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
|
|
|
Ser du bor i Kristiansand og med tanke på at dere gifter dere om sommern blir det fort fullt men himmel så mange plasser de kan velge mellom!! Og de som ikke har så mye penger vent kan vel ta inn på motell eller campingplass hvor de har hytter til utleie?
De lener seg nok mot deg fordi du bor i byen og de ikke er kjent,samt at det er veldig lett å legge ting over på andre utne å egentlig tenke over det..
Håpe du klarer se bort fra dette når den store dagen er der. Du og din kjære skla gifte dere for deres skyld og ikke familien. Dere vil få en lykkelig dag og fremtid og så får det være på familiens ksuldre at de ikke deltok på denne dagen....
|
07-06-2008, 10:07
|
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Kristiansand
Meldinger: 140
|
|
|
Da har det ordna seg med overnatting, de greide å ordne opp i det selv.
Jeg tror jeg har hatt bryllupsnerver, begynte å tenke på om det er dette jeg vil for resten av mitt liv. Og fikk faktisk helt panikk.
Men etter en dag har jeg kommet fram til at jeg vil gifte meg med min kjære, og det var godt. Huff, gleder meg nesten til bryllupet er overstått, det er mer enn planlegging inne i bildet. Det er store følelser også.
|
07-06-2008, 22:44
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2003
Sted: HORDALAND
Meldinger: 559
|
|
|
bra det ordnet seg for deg. Ja det er store følelser i sving.
|
|
 |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:56.
|