Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-08-2006, 09:27   #1
Medlem

Miss B sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Utenfor Oslo
Meldinger: 284
MP Rating: 0% (0)
Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.
blæ Får ikke booket kirke

Nå begynner jeg å bli stresset. Vi sliter med å få booket kirke til neste sommer. Skal gifte oss 07.07.07, og det er jo en populær dato. Lokalkirken vår har ferie i juli. Ringte en annen kirke i området i dag, men fikk beskjed om at jeg måtte ta kontakt igjen etter 1.november. Javel? Virker som alle andre får booket kirke lenge i forveien, så jeg synes det er rart at vi må vente så lenge. Ender vel med at vi må forandre dato eller gifte oss en helt annen plass enn vi hadde tenkt.

Noen andre som har fått beskjed om at de ikke kan booke kirke enda?
Stolt mamma til nyttårsgutten født 01.01.06 kl. 01:15
& turboprinsessa født 10.05.07

Miss B er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2006, 09:32   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Får ikke booket kirke

Det var da et rart svar ?
Spurte du hvorfor de ikke kunne ta slikt nå men måtte vente til 1 nov. ?
Håper det ordner seg for dere .
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2006, 10:12   #3
Æresmedlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,031
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Får ikke booket kirke

Da jeg skulle booke kirke til vårt bryllup i juli-03 så fikk jeg beskjed om at hvis det var til neste sommer så måtte jeg komme tilbake i september. Da først kunne man begynne å booke til året etter.

Nå fikk jeg booket da, siden bryllupet stod i november samme året.

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:54.