Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-08-2008, 08:38   #1
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,286
MP Rating: 0% (0)
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.
forlovelsesringen på bryllupsdagen(haster)

Kan noen fortelle meg om jeg kan ha den ringen på meg på samme finger som gifteringen den dagen, eller kan jeg ikke ha en eneste ring den dagen?

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 08:43   #2
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,304
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.
Sv: forlovelsesringen på bryllupsdagen(haster)

Oi, aner ikke. Tror vel at jeg hadde stilt uten ring den dagen, evt hatt den på venstre ringfinger. Om det er regler for dette, vet jeg ikke, men siden dere tydeligvis skal ha nye gifteringer (noen graverer jo inn bryllupsdatoen i forlovelsesringen, og bruker denne videre), tror jeg at jeg hadde villet erstatte den "gamle" ringen med den nye...

Lykke til imorgen!!

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 08:51   #3
Medlem

Jannamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Børsa Trondheim
Meldinger: 195
Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.

som regel flyter man den over på motsatt ringfinger oghar den der under vielsen. Evt flytter du den under vielsen, men det er tungvint. Gifteringen skal evt på innsiden av gifteringen hvis du velger og ha begge på samme finger, dermed må du ta den av for å få på giftering, og det kan bli pjukkel.

Jeg hadde flyttet den på motsatt hånd, til etter du har fått på giftering og deretter flyttet ver forlovelsesringen, hvis du vil ha den på samme hånd. (etter vielsen, i bilen på vei til fotograf feks)

Du kan ha så mange ringer du vil, ingen regel for det, annet enn at gifteringfingeren skal være bar
Gammel 08-08-2008, 10:21   #4
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 420
MP Rating: 100% (1)
Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.

Jeg stilte, (har 3-års bryllupsdag 20e) helt uten ring. Nå etterpå er jeg veldig fornøyd med det når jeg ser på bilder av hendene våres

Lykke, lykke til i morgen

Min oppussingstråd
Neados er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:12.