Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2006, 22:40   #1
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
MP Rating: 0% (0)
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.
kidoki Fotografbildene fra bryllupet mitt!!

Jeg har nå endelig fått fotografbildene fra bryllupet..

De kan dere se her!!

Jeg anbefaler virkelig denne fotografen til andre!! kidoki:

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 22:58   #2
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,908
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fotografbildene fra bryllupet mitt!!

Ble skikkelig rørt nå, jeg.
Spesielt av det hvor du og din far er på vei inn i kirken...

Dere var et utrolig flott brudepar!

Åh... jeg gleder meg!

Sist endret av Mini; 10-11-2006 kl 10:52.
Mini er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 23:05   #3
Supermedlem

Roskva sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Hjemme i Bodø.
Meldinger: 1,168
Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.

Nydelige bilder!

Roskva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 23:07   #4
Seniormedlem

Elisa sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,566
Elisa er fantastisk mot andre.Elisa er fantastisk mot andre.Elisa er fantastisk mot andre.Elisa er fantastisk mot andre.Elisa er fantastisk mot andre.Elisa er fantastisk mot andre.Elisa er fantastisk mot andre.Elisa er fantastisk mot andre.Elisa er fantastisk mot andre.Elisa er fantastisk mot andre.Elisa er fantastisk mot andre.

Så utrolig flotte bilder!
Jeg likte spesielt godt der hvor dere går innimellom trærne, hånd i hånd

Ida 1993, Truls 2002 og Sondre 16 juni

Bloggen min
Elisa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 23:15   #5
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2003
Sted: AKERSHUS
Meldinger: 1,213
heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.

Flotte bilder av et nydelig brudepar

23 juni 2007
heidina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 23:30   #6
Moderator

Isiis sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 10,042
Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelige bilder av et nydelig par
Gammel 09-11-2006, 23:31   #7
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,207
saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempeflotte bilder
Gammel 09-11-2006, 23:45   #8
Supermedlem

maiken82 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vestby
Meldinger: 1,497
maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.

*sipper fremdeles*
Gammel 10-11-2006, 09:46   #9
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 418
Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.

Flotte bilder av et flott par. Likte særlig det der dere gikk og så på hverandre i skogen. Syntes det fikk frem følelsene for dagen på en måte. Også syntes jeg det hvor dere liksom ble omkranset av løv i flotte høstfarger var fint, men løvet ble kanskje litt dominerende.
Gammel 10-11-2006, 09:57   #10
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Kjempefine bilder Jeg likte spesielt godt det av deg i sort/hvitt. Nyyydelig.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:20.