Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-05-2008, 22:22   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Bor i Nord Norge
Meldinger: 22
MP Rating: 0% (0)
gunram79 er som en lysfontene.gunram79 er som en lysfontene.gunram79 er som en lysfontene.gunram79 er som en lysfontene.gunram79 er som en lysfontene.gunram79 er som en lysfontene.gunram79 er som en lysfontene.gunram79 er som en lysfontene.gunram79 er som en lysfontene.gunram79 er som en lysfontene.gunram79 er som en lysfontene.
Gave fra forlover

Hvor mye er vanlig som forlover å gi i gave? Og er det noen som har tips til hva man kan gi? Har lyst å gi noe spesielt, kanskje noe utenom det vanlige.
gunram79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2008, 22:37   #2
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,555
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gave fra forlover

Jeg har sagt til min forlover at hun ikke skal drive å kjøpe gave, fordi at hun vil være min forlover er gave nok for meg Det kan ikke måles med noe i mine øyne. Hun mener bastant at hun skal kjøpe gave da, , men du får iallfall forventningene til en brud her!

Om jeg skulle ønsket noe ville det kansje vært en album der hun hadde limt inn bilder fra oppveksten vi har sammen med tekst i rundt og mye mimring. Det hadde jeg satt utrolig pris på! Men at hun skal gå i vei å kjøpe x antall deler til serviset el lignende syns jeg bare er noe tull! HUn er en gave i seg selv
Gammel 26-05-2008, 22:47   #3
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,342
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.

så fint sagt plutseligbaby jeg var forlover til min søster ifjor og ga kanskje litt upersonlig gave...men hun fikk en ekte banksjekk så de kunne bruke det på hva de ville.. og i tillegg laget jeg en svæær fin plakat med bilder og kommentarer fra utdrikningslaget. Og hun fikk et malt bilde fra sønnen vår på 8 mdn

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2008, 21:02   #4
Supermedlem

Xitra sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 531
Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.

Jeg er forlover selv, og har scrappet album fra utdrikningslaget i gave, lagd baby-teppe (bruden er gravid) og har tenkt å gi gave for ca 1000 kr utenom.
Gammel 29-05-2008, 10:41   #5
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Forventer ikke så stor/dyr gave fra forloveren min.
Hun må betale ganske mye for å komme seg hit, og må kjøpe seg en kjole...
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:17.