Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Gir dere morgengave eller ikke
Ja selvfølgelig!! 13 54.17%
Nei 4 16.67%
Vi skal heller gjøre noe annet for pengene 3 12.50%
Har ikke tenkt på det enda 4 16.67%
Det er vi uenige om 0 0%
Velgere: 24. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-08-2008, 14:30   #1
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 914
MP Rating: 0% (0)
Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.
Gir dere morgen gave eller ikke

Det lurer jeg på...
gir dere morgengave til hverandre, eller ikke... eller noe annet

Vi har ikke tenkt til å gi morgengave til hverandre, vi skal heller bruke noen penger på å ta oss en lang weekend en eller anna plass.. føler at det blir litt bortkasta penga å bruke penger på morgengave, vi er jo like glade i hverandre uansett...

Midnattsola er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 14:56   #2
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,869
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gir dere morgen gave eller ikke

Ja, det skal vi gi.
Gammel 09-08-2008, 10:02   #3
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.

vi kjøpte oss en morgengave i lag heller så kjøpe oss kamera
Gammel 09-08-2008, 10:12   #4
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 580
MP Rating: 100% (1)
Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.

Vi ga hverandre morgengaver. Synes det er en hyggelig tradisjon Jeg fikk diamantøredobber og jeg ga mannen min digitalt videokamera.

Vannmannen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 21:22   #5
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 911
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Ja, her blir det morgengave Jeg aner ikke om mannen skal gi meg noe...for vi har ikke snakket om det akkurat....men jeg har i allefall bestilt time hod fotograf for å bilder av meg selv

Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 21:32   #6
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,312
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi ga hverandre ingenting.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 21:34   #7
Seniormedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 2,872
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, det gjorde vi ikke...

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 21:54   #8
Medlem

Melita sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 81
Melita har en strålende fremtid.Melita har en strålende fremtid.Melita har en strålende fremtid.Melita har en strålende fremtid.Melita har en strålende fremtid.Melita har en strålende fremtid.Melita har en strålende fremtid.Melita har en strålende fremtid.Melita har en strålende fremtid.Melita har en strålende fremtid.Melita har en strålende fremtid.

Ja det gjorde vi

Mannen fikk skjorteknapper i gull (før vi gikk i kirken ) og jeg fikk et nydelig diamantanheng vår første morgen som gift Synes det er koselig at vi ga hverandre noe varig som vi kan ha glede av lenge.
Gammel 09-08-2008, 21:59   #9
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,592
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

EG glemte å kjøpe morgen gave eg....
men han hadde kjøpt en multifjernkontroll til meg
Gammel 09-08-2008, 22:00   #10
VIP-Medlem

Abritta sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 7,855
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.

Jupp, det gjorde vi.

Jeg fikk den diamantringen jeg ønsket meg, og han fikk fra meg en tandemtur med hangglider, samt en tur til Nurburing i Tyskland. Hans store drøm er å kunne kjøre ned dit med "leketøyet" sitt, for å virkelig få prøvd den på banen der.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:43.