Vi hadde lavbudsjett bryllup, men det beste bryllupet mange hadde vært i
Brudekjolen min fant jeg et kupp på nettet til 1500 kr ny
Mann sin dress kostet 400 kr på dressmann Hihi. Kjøpte den nesten 1 år før. Men han trengte ny dress uansett. Så hadde jeg ikke kommet over den måtte vi ha kjøpt en dyr en hehe.
Middagen fredag betalte svigers, å de betalte for en del av maten på koldbordet lørdag.
Vi handlet drikkevarer for 3000 kr tror jeg og så fotograf til 4000 kr. Fotograf kan man dra rundt å høre hvor det er billigst på sånn som man vil ha bildene
Fredag den dagen vi giftet oss:
Middag sto svigers for, hjortesteik kjøpt i sverige meg grønnsakper og sånt, Blomkålsuppe til forrett og multekrem til desert.
Vi var kun nærmeste til middag, foreldre, forlovere,turbo,vi og mann sine 4 besteforeldre.
Så hadde vi kaffe med resten av familien. Var vel ca 70 stykker.
Kaker hadde forskjellige i familien laget.
Bryllups kakene, en langpannesjokolade kake og en langpanne marsipan kake hadde min konditor venninne laget
Hadde conjak[jah skrives ikke sånn hehe] og likør til kaffen.
Lørdag hadde vi alle vennene våre på bryllups fest med middag og drikke til.
Hadde koldbord.Hjemmelaget.Masse var kjøpt på tilbud. Hadde gryterett som varm rett. Kald laks. Kalk kylkun kjøpt på tilbud osv

Og masse godt drikke til. Hihi
Lykke til
Skulle ikke ha alkoholservering på lørdag uten om vin og øl til maten men vi fant ut en uke før bryllupet at shit au det ble ikke så dyrt å kjøpe inn litt mere øl og sånten beregnet.
Men hadde ikke sagt noe til gjestene så mange som hadde med seg egen drikke men den rørte de ikke hehe.
Lokalene fikk vi billig igjennom ungdomslaget her vi bor, klubbhuset