Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-11-2006, 11:37   #1
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,908
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.
Her er kjolen min! (Bildet blir fort borte ;) )

Legger inn bildet av kjolen min, som jeg skal bestille VELDIG snart!
Kjøper den ny, jeg. På Jessheim. For da vet jeg hva jeg får.
Istedenfor å bestille den altfor stor fra Bergen, og betale masse for en omfattende skredderjobb.
Fjerner som vanlig bildet etterhvert... denne har jeg siklet på i minst 1 1/2 år, og prøvd flere ganger. Det er ingen annen kjole for meg.

Og den er ENDA finere i virkeligheten!

Også er den jo mye finere på meg, da.

Sløret blir nok å se litt annerledes ut enn det som er her. Vet ikke om jeg vil ha det så puffet... får se, må prøve meg frem.

Sist endret av Mini; 11-11-2006 kl 00:09.
Mini er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2006, 12:06   #2
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Her er kjolen min! (Bildet blir fort borte ;) )

Å, herreminhatt
Noe så nydelig
Får jeg spørre hvilken kjole det er?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2006, 12:11   #3
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Thank you!

Sist endret av Mini; 10-11-2006 kl 20:18.
Mini er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2006, 12:39   #4
Medlem

Hannehh sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Son i Akershus
Meldinger: 426
MP Rating: 0% (0)
Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.

Den var bare helt fantastisk nydelig, kan tenke meg du kommer til å stråle i den på selve dagen
Gammel 10-11-2006, 12:51   #5
Seniormedlem

Jannike_79 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 2,203
Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.

Nydelig kjole!!
Gammel 10-11-2006, 12:55   #6
Medlem

saga2 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 437
saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.

ufattelig fin kjole

saga
Gammel 10-11-2006, 13:03   #7
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Så hvis det er noen som ønsker denne, vet jeg om ei i Bergen som skal selge den billig.

(Ja, har litt dårlig samvittighet for at jeg "dumper henne")
Gammel 10-11-2006, 13:05   #8
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Jo... også skal jeg ha lange prinsesse-handsker til.
I samme fargen så klart, og med påsydde detaljer øverst.
Det kler de spinkle armene mine bra.
Gammel 10-11-2006, 15:52   #9
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Mini
Så hvis det er noen som ønsker denne, vet jeg om ei i Bergen som skal selge den billig.

(Ja, har litt dårlig samvittighet for at jeg "dumper henne")
Hviken str er hennes kjole da?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2006, 15:55   #10
VIP-Medlem

Marianne sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,975
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempe fin kjole

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:32.