Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-12-2006, 20:35   #1
Supermedlem

Septa sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 901
MP Rating: 0% (0)
Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.
hyper *HJELP* jeg skal være forlover

Jeg har fått æren av å være forlover for min beste venn!!! Så trenger jeg noen tips til fine dikt om ekteskap/ vennskap...ol...Noen som vet?

Og er det noen som vet om noen som selger fine selskaps kjoler??
Gammel 07-12-2006, 14:58   #2
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,509
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: *HJELP* jeg skal være forlover

De har masse fine kjoler HER. Der kan du deponere..få 3 kjoler i posten..prøve dem og sende dem tilbake om du ikke liker dem

Kan bare et dikt jeg kommer på i farta......ikke om vennskap men kjærlighet:

Vi kan ikkje eige kvarandre,
tusen dikt har fortalt oss
at vi ikkje kan eige kvarandre,
Men vi kan låne kvarandre
og gløyme levere tilbake...
Gammel 08-12-2006, 16:27   #3
Supermedlem

Fabianvennen sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 886
Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.

Du kan få kjøpt en sånn liten tykk bok som heter: Tusen veier til vennskap. Den jeg har er hvertfall kjøpt ho norli bokhandel. I den boka står det 1000 kloke, overraskende og inspirerende sitater om vennskap.

Noen jeg synes er fine i denne boka er (og jeg har ikke lest halve boka engang):

Det finnes fullt opp av mennesker som vil ønske deg hell og lykke for sin egen skyld, men din sanne venn vil ønske deg hell og lykke for din skyld.

Når alle andre sier du skal gå, vil din venn be deg om å bli.

Folk har en tendens til å høre det de helst vil høre - en sann venn vet alltid hva du mente å si.

Det er som god vin: tilliten er størst der vennskapet er eldst.

Og min favoritt hitill i boka er:

Venner reiser oss opp når vi faller, og hvis de ikke klarer det,
legger de seg ved siden av oss og lytter en stund.
Fabianvennen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2006, 22:15   #4
Supermedlem

Septa sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 901
Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.

Tusen takk for tips og ideer!!!!!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:29.