Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-02-2009, 20:24   #1
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,239
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
_plystre Humlesnurrs bryllupstråd...

Da er datoen endelig satt Vi gifter oss 08.08.2009, på sambos 30 årsdag

Kirka er 99% sikker, lokale er i boks (vi leier et ungdomshus), jeg har bestilt time hos frisøren, og vi har bestilt fotograf

Lokalet har heldigvis alt av kopper og service, bortsett fra serveringsfat, de har bare stålboller. Tror kanskje vi kommer til å kjøpe noen hvite billige istedet Jeg skal ta meg en tur dit senere og sjekke hva de har av utstyr Muligens må vi kjøpe duker også, jeg tror ikke jeg har så lyst på papirduker Men det blir vel rimelig dyrt å kjøpe duker også...

Fotografen kommer til å ta bilder av oss, barna, gjestene, forlovere og foreldre. Hun skulle ha 150 per bilde vi skal ha i albumen vår, det synes jeg var rimelig!

Ellers har jeg "fått meg" forlover, lillesøsteren min

Gjestelisten er skrevet

Tja, skriver vel mer etterhvert som ting ordner seg.

Jeg vil gjerne ha tips i tråden her!
__________________





Humlesnurr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-02-2009, 20:36   #2
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,217
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Humlesnurrs bryllupstråd...

Grattis med bryllupstråd
Blir spennende å følge med her - du er jo allerede godt i gang
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-02-2009, 20:40   #3
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,239
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Humlesnurrs bryllupstråd...

Hadde skrevet det lange innlegget nå, og så forsvant det

Jeg drømmer om en slik kjole:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
































Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Jeg har tittet litt på Finn etter brukte kjoler, men det finnes få i min str (må ha str 34, og er ganske lav).

Ellers har jeg lurt litt på blomster, jeg har lyst på hvitt med grønt i, eller lys rosa.

Liker noe i denne stilen:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Eller slik:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Ringer har vi fra før, vi bruker forlovelsesringene våre, de er bare et år gamle
__________________





Humlesnurr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-02-2009, 20:45   #4
Medlem
 
lilleliselotte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Drammen
Meldinger: 62
MP Rating: 0% (0)
lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.
Sv: Humlesnurrs bryllupstråd...

Gratulerer med fastsatt dato!
Ville bare tipse deg om at duker kan man leie og få ferdig strøket Jeg kjøpte kjole hos Torunns Drømmekjoler, de blir sydd på mål, min satt som et skudd! Lykke til!
lilleliselotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-02-2009, 20:49   #5
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,239
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Humlesnurrs bryllupstråd...

Sitat:
Opprinnelig postet av lilleliselotte Vis post
Gratulerer med fastsatt dato!
Ville bare tipse deg om at duker kan man leie og få ferdig strøket Jeg kjøpte kjole hos Torunns Drømmekjoler, de blir sydd på mål, min satt som et skudd! Lykke til!
Takk takk Er på Torunns Drømmekjoler jeg har funnet drømmekjolen også! Fikk du tatt målene dine hos noen profesjonelle?

Jeg bor på et lite sted, og tror ikke det går an å leie duker noen steder her... Men skal absolutt sjekke ut!

Ruttletutt: takk Ja, jeg synes jeg har fått gjort mye siden søndag jeg
__________________





Humlesnurr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-02-2009, 21:18   #6
Medlem
 
lilleliselotte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Drammen
Meldinger: 62
MP Rating: 0% (0)
lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.lilleliselotte er et navn alle kjenner.
Sv: Humlesnurrs bryllupstråd...

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Takk takk Er på Torunns Drømmekjoler jeg har funnet drømmekjolen også! Fikk du tatt målene dine hos noen profesjonelle?

Jeg bor på et lite sted, og tror ikke det går an å leie duker noen steder her... Men skal absolutt sjekke ut!

Ruttletutt: takk Ja, jeg synes jeg har fått gjort mye siden søndag jeg
Mannen målte, gikk helt greit det. Men den hadde snøring i ryggen da
lilleliselotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-02-2009, 06:29   #7
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,196
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Humlesnurrs bryllupstråd...

Vi leide duker på gamlehjemmet her så der går det an å høre om dere har et i nærheten
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-02-2009, 07:35   #8
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,239
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Humlesnurrs bryllupstråd...

turid: Ja, det skal jeg jammen gjøre! Svigermor jobber der, så jeg kan få henne til å spørre

Her er kirken vi skal gifte oss i: (den er vel forøvrig i boks, hvis de greide å få tak i vikarprest)

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.





Klikk på bildet for å se det i full størrelse.



Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Finner ikke noen bedre bilder nå. Tror jeg har et par fine vinterbilder av den på pcen min Kirka er ei gammel steinkirke som er bygd ca 1190 tror jeg. Den er nydelig, liten og intim.
__________________





Humlesnurr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-02-2009, 08:54   #9
Iwe
Supermedlem
 
Iwe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 649
MP Rating: 0% (0)
Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.
Sv: Humlesnurrs bryllupstråd...

Gratulerer med fastsatt bryllupsdato!
Den kjolen du ser på er nydelig.
Angående duker, så kan disse også leies på et vaskeri hvis dere har dette i nærheten.
Da jeg og mannen giftet oss, var det også i en gammel kirke (Norges eldste tor jeg), og siden kirken var så liten, ble det veldig intimt og koselig.
__________________
Prinsessa 19.01.08
Medlem av lukket gruppe for gamle slitere
Iwe er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-02-2009, 09:36   #10
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,239
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Humlesnurrs bryllupstråd...

Jeg har også sett på denne kjolen...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Veldig enkel og fin synes jeg! Men jeg aner ikke, er det kanskje best å dra til en salong og prøve div modeller først, for å se hva som passer meg?
__________________





Humlesnurr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:03.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com