Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-07-2006, 10:31   #1
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,286
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.
Hva betalte/betaler du for bryllupsfotografering hos fotograf??

Sist jeg spurte i 2001 mener jeg han vi skal bruke tok 2000 kr...

Nå kostet det rimeligste albumet (husker ikke hvor mange små bilder det var, men kun små) 4200 kr....Det største albumet med 15 små og 10 større bilder kostet 5200 I tillegg kom 150 kr for brudepike/brudesvenn utenom....

Vi må jo selvfølgelig ta det største albumet...Kan jo ikke ha bare småbilder fra en sånn dag...

Her i området er det kun 2 fortografer og velge mellom, og han vi skal til er han som har tatt bilder av våre barn...så det er en selfølge at vi skal til han...Han andre er ikke så flink synes jeg og derfor uaktuell...

Hva har du/skal du betale????

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2006, 10:44   #2
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: arendal
Meldinger: 783
MP Rating: 0% (0)
navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.
Sv: Hva betalte/betaler du for bryllupsfotografering hos fotograf??

Vi betaler 3100kr.
Dette inkluderet et album med 15-20 bilder, sort/hvitt/sepia/farger kan velge selv. Tar ca 40 til 60 bilde vi kan velge i og brudesvenner og forlovere er med på noen av dem. Dette er også inkludert utefotografering og om det er dårlig vær så blir 600kr trukket fra.

Synes absolutt ikke dette er gale prisen
navano er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2006, 11:20   #3
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,303
MP Rating: 0% (0)
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.
Sv: Hva betalte/betaler du for bryllupsfotografering hos fotograf??

Vi brukte to venner som fotografer. De er veldig flinke begge to, men resultatet hadde vært bedre hadde vi
1) Diskutert på forhånd hva slags motiver vi skulle hatt
2) latt dem fotografere i hver sin vending - de tok bilder samtidig, noe som resulterte i at det er få bilder vi ser inn i samme linse på. Hadde de fotografert hver sin gang hadde vi hatt maaaange flere bra bilder.
3) Vist dem litt rundt der vi tok bildene, så vi slapp å vandre rundt i parken etter de mest optimale stedene.

Så, har dere venner som er gode på å ta bilder, kan dere jo uansett la han/henne ta masse bilder av dere, så kan dere jo få laget et flott album likevel? Jeg har av og til angret på at vi ikke hadde fotograf, men hadde jeg visst det jeg vet i dag, hadde jeg gjort bedre forarbeid - og hatt masse negativer jeg kunne kopiert fra uten at det hadde kostet en formue.

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:24.