Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-06-2008, 15:22   #1
Seniormedlem

Katrinemor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,475
MP Rating: 0% (0)
Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.
Hva skal vi finne på i min venninnes utdrikningslag??

Ei venninne av meg ska ha utdrikningslag neste helg. Hu som ska gifte seg ville ikke ha noe form for overraskelseparty, vil ikke bli drite seg ut osv. Så forlovern vet ikke hva vi ska finne på. Vi blir 11 stk inkl bruden.

Jeg syns at noe må vi finne på som hun ikke vet om. Ikke sant folkens!!

Har dere noe forslag???
Gammel 12-06-2008, 17:41   #2
Seniormedlem

Karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,544
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva skal vi finne på i min venninnes utdrikningslag??

Når jeg var i utdrikkingslaget til ei veninne så var vi på en skoleplass og spilte slåball, det er bare gøy og kanskje litt uventet. Så spiste vi reker og loff i ei leilighet vi hadde til disposisjon hele dagen. I tillegg til mye annet, veldig koselig

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 20:09   #3
Supermedlem

Tigerbaby sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 605
Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.

Vi hadde det så kult i søskenbarnet mitt sitt utdrikningslag nettopp. Hun fikk sjokolademassage hos Nidelven Spa, vi kjørte "Partybussen" byen rundt, og vi spillte Laser X i Fossegrenda.

Så syns jeg det var koselig med pakkeleken. Alle pakket inn en gave som skulle hinte om dem selv, så måtte bruden gjette hvem den var fra. Og gjettet hun feil, ble det en shot.

Hva med å lage ei kul t-skjorte til henne, i stedet for å kle henne ut?

Lykke til!

Tigerbaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 20:18   #4
VIP-Medlem

AnneKristine sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,672
MP Rating: 100% (1)
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg var i utdrikningslag sist helg og det var en kjempe dag/kveld

Først hentet vi bruden og reiste å skøt paintball. Ingen hadde gjort det før så spenningen var stor på forhånd, men det var bare så moro. De to timene vi hadde til rådighet gikk veeldig fort.

Etterpå reiste vi til ei vennine som hadde lagt til festlokale i garasjen. Der lagde vi i felleskap til forskjellig grillmat med deilig tilbehør, forskjellige salater som potet, waldorf og grønne salater.
Koselig å gjøre det i felleskap å deilig når det var ferdig

Så hadde alle kjøpt med hver sin pakke, bruden skulle klemme og kjenner og prøve å gjette innhold. Så åpnet hun og skulle prøve å gjette hvem som hadde kjøpt det. Det ble mye "lott og løye" da, å hun fikk seg en del slurker vin

Så sang vi sing-star etterpå. Skikkelig koselig og kjekt

Å bruden selv var strålende fornøyd av dagen. Selv om hun ble kjørt sovende hjem kl 00, og brukte mye av natten til å spy.

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 21:11   #5
Seniormedlem

karianne_80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 1,740
karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.

Da søstra mi giftet seg..

Vi møttes i en storby,,hun ble kledd i rosa joggedress(hun er guttejente).
Fikk på seg kyse og smekke og måtte sitte og lese eventyr for barn som kom forbi..Og fikk utdelt en flaske med grape soda(var blandet tom collins drink i )

Så gikk hun rundt som baby og vi gikk forbi aroma bad og hun visste ingenting,,fikk bare beskjed om å kle seg naken(hun ringte meg fortvilet)
Fikk 1 time med behandling mens vi andre satt i en park og slappet av..

Så gikk vi på tapas bar(hun fikk champange)

Så gikk vi bortover gaten da vi plutselig fant frem boller og rolly blades,,hun gikk rundt å solgte...

Så gikk vi og tok 1 øl..som hun styrtet fordi vi måtte videre,,

Så satte hun seg ned og måtte tegne folk,,tjente penger der
Fikk beskjed om å drikke opp brusen sin og hun begynte å bli småfull..
Roet det hele ned..

Gikk hjem til en av hennes venninner og spiste taco der og hadde gavelek,,måtte gjette hvem gavene kom fra,,(drikke lek)

Fikk beskjed om at det kom noen til henne(hun redd for at det var stripper,,)
Men det var make up dame og hun ble sminket,,

Så dro vi ut på byen og tok den helt ut,,,vellykket kveld.Hun var full fra kl 16 til 4,,da stupte hun i seng,,hun var hele tiden på topp og følte seg aldri dårlig,,
Gammel 12-06-2008, 22:50   #6
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,555
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg syns dere skal respektere det med at hun ikke vil bli utdriti, for det er ikke noe som egner seg for alle. Å selge boller på rollerblades i byen.... får angst ved tanken

Hva med å gjøre litt stas på henne? F eks pynt henne pent og ta henne med ut. Ha god mat i fjæra osv.

Lag en fin album til henne med bilder fra dere alle sammen med henne i forskjellige aldrer som hun kan få ha som et godt minne fra dere alle - med noen ledige sider bak til bilder fra utdrikkingslaget

Vi lagde et utdrikkingslag en gang. En gjeng fattige studenter. Vi hadde ikke råd til å betale masse lekegreier med våre 6000 kr inn pr mnd Så vi prøvde å lage en fin dag uten at d kostet så masse. Dette gjorde vi:

-alle kjøpte med seg en ost og en kjeks + litt frukt og vin og innkvarterte oss hos bruden faktisk (mange hybelboere og bruden hadde leilighet).
- vi kom ganske suprise (tror jeg) på henne og dekte på og fylte opp glassene.
-en av oss (ikke meg) var selger for hudprodukter på party, og hun hadde med seg sminke og hudproduktkofferten sin og gav henne hjemme spa og sminket henne etterpå
- vi hadde kjøpt et litt trashy outfit med gull bukse og I love my self t-shirt, og lagde henne litt sånn åttitallet i grunn (dette var før 80 tallet ble moderne vel og merke )
- så malte vi alle sammen et bilde/collage sammen til henne mens hun ble sminket. Vi brukte litt decopage og endel maling og lagde et lite kunstverk.
- etter dette fikk hun pakker : something new, something blue osv. Fikk et par sokker i tilfelle hun fikk "kalde føtter", og sånne ting alt var billige greier vi fant på Nille etc, men som gav oss en god latter.
- Så bars det på pizzaresturant. Der spiste vi pizza og bruden fikk paraplydrinker attåt.
- til slutt var det karaokebar som ventet og festing på byen.

Vi begynte dagen sånn i 3-4 tiden, og gjorde det ganske enkelt. Det trenger ikke alltid være utdriting og det trenger ikke alltid være så dyrt tror hun var fornøgd
Gammel 13-06-2008, 07:41   #7
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,303
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.

Hun jeg var forlover for, drakk vi ut på følgende måte:
To stykker dro hjem til henne og kledde henne ut (gule nettingstrømper, militærgrønn minikjole, rosa slør....hun fryktet det verste). Vi andre pyntet kanoer vi hadde lånt av speideren. Så kom brura, og vi padlet fra brudgommens hjemsted i Skien, til et fint grøntområde i sentrum. Der hadde vi piknik, før vi kjørte videre til skogs. Så gikk vi opp til en "topp" (Vealøs, for lokalkjente). Underveis fikk hun oppgaver, som gikk på hvordan vi kjente henne. Min oppgave var å hoppe strikk (sløyfa, fra ankler til skuldre), for hun var så sabla god til dette som barn. Andre oppgaver var å sette veneflon (hun er sykepleier), spise sjokoladepudding av et bekken og drikke øl av urinprøveglass - den type uskyldige greier. Vi hadde en kjempefin tur til topps, hvor et par av oss hadde reist opp i forkant, og satt opp telt. Vel oppe grillet vi, festet og lo hele natta - langt fra folk, helt usjenert og med flott utsikt over byen. Bruden var strålende fornøyd, for oss som deltok ble det en billig med morsom affære, det var sosialt, fysisk og alle hadde det moro.

Hva med natursti, med kreative oppgaver underveis (og drikking)?

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:48.