Vi skal betale hele gildet selv...
Aner ikke hva det kommer på..har ikke noe budsjett.
Men vi sparer der vi spare kan....
Håper på å ikke overstige 70 000
Nå har ikke vi kommet i gang med planleggingen bortsett fra at datoen er satt, så jeg har ikke peiling på hvor mye det kommer på til slutt
Men det som er sikkert er at vi betaler selv, alt sammen.
Vårt bryllup kostet rett over 100.000,- og mine foreldre og svigerfar delte regningen. Vi setter utrolig stor pris på at vi fikk ha drømmebryllupet vårt!
I tillegg skal vi gifte oss i utlandet med bare forlovere tilstede, og ha vennefest når vi kommer hjem. Foreldrene er derfor IKKE en del av bryllupet vårt, og det er nok en meget god grunn til at de ikke skal betale. Pappa fortalte at han faktisk hadde kommet til å bidra økonomisk hvis vi hadde hatt "vanlig" bryllup (det kom overraskende på meg).
Vi har ikke peiling på hvor mye det kommer til å komme på. Vi skal jo kombinere det med en ferietur, så det går av feriepengene og bryllupskontoen på en gang.
Vi har jo enda ikke helt bestemt oss for hvordan bryllup vi skal ha, så det økonomiske får vi ta når vi har bestemt oss...Det blir nok bestemt denne uka når vi hører litt rundt og evt vet hvilket lokale vi ender opp med....Vi må liksom se hva vi har råd til uten og blakke oss helt....