Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-06-2008, 12:25   #1
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,342
MP Rating: 0% (0)
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.
Hvem skal føre deg opp kirkegulvet?

Min pappa døde da jeg va 17,så litt vanskelig å spørre han.... så da har jeg spurt min fosterfar.
MEN mitt dilemma nå er at jeg har en bror,som visstnok ble så skuffet over dette at han ble skikkelig lei seg...men til mitt "forsvar" så har jeg omtrent ikke kontakt med han,elle rhar hatt særlig de siste 10 åra....Men det er jo min eneste bror også da...vi er 4 søsken.
Men jeg kan jo ikke gå tilbake og si til min fosterfar at nei,du kan ikke likevel så da lurer jeg på følgende:
er det mulig å ha to stk?? da tenker jeg,at de kan følge meg opp halve veien hver...først bror,så fosterfar. Må jeg evt kontakte kirkekontoret for å snakke om dette eller hva?

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 14:06   #2
B30
Supermedlem

B30 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 540
B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.
Sv: Hvem skal føre deg opp kirkegulvet?

Synes du skal velge den DU har lyst at skal følge deg. Det er jo dine følelser som er viktigst den dagen. Men skjønner at det er et dilemma, for man vil jo nødig såre noen.

Jeg gikk sammen med mannen min opp kirkegulvet jeg. Det ble mest naturlig for oss. Vi hadde jo tross alt vært sammen i 9 år da vi gifta oss, så han 'hadde meg' vel allerede ;-)
Gammel 12-06-2008, 14:56   #3
Seniormedlem

Q-melk sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,501
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av B30 Vis post
Synes du skal velge den DU har lyst at skal følge deg. Det er jo dine følelser som er viktigst den dagen. Men skjønner at det er et dilemma, for man vil jo nødig såre noen.
enig.

Og om du vil ha begge 2 - kan de ikke få følge deg hele veien da ?

Jeg gikk opp med min fremtidige mann. Pappaen min er død, og jeg har ingen brødre. Min onkel (Ja - jeg har en liten familie, og har 1 onkel) var kjempesyk, og hadde ikke anledning til å komme i bryllupet av den grunn. Å spørre mamma tenkte jeg ikke på engang...
Og å ha svigerfar ble liksom helt feil....

Så da ble det min mann ! Er kjempelykkelig for det valget - for det var rett for oss.

Lykke til med bryllup!

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 15:38   #4
Veteranmedlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold og Åsen i NE
Meldinger: 4,865
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Du kan jo bli fulgt av begge to, men da synes jeg de skal følge deg hele veien...

Kjipt når man føler man ender i et slikt dilema... Håper du finner en god løsning på det
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 18:01   #5
Seniormedlem

Karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,544
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synes du skal velge fosterfaren din siden det var han du selv valgte. Men skjønner godt at det er ett dilemma for deg Om du ender opp på begge to så kan de vel følge deg begge to, en på hver side.

Min pappa skal følge meg

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 23:06   #6
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.

takk for svar,ja jeg håper at det kanskje går ann at begge to følger meg opp jeg... min fosterfar er jo så heldig å ha haugsevis av døtre,så han er godt trent i oppgaven 3 bilogiske og 2 fosterdøtre,hvorav han fulgte min søster opp ifjor
Men er dette "lov" da?
Jeg tror ikke fosterfaren min har noe imot dette,kan hende bror syns det er en teit løsning,men da har jeg i allefall prøvd. Vil ikke skuffe noen

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 23:59   #7
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Hadde nok brukt fosterfaren hvis jeg var deg..
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2008, 00:05   #8
VIP-Medlem

AnneKristine sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,672
MP Rating: 100% (1)
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg leste i se og hør ( ) å der var det ei som hadde blitt fulgt opp av to stykk.
Pappaen hennes og en nær venn av han som hadde vært som en reservepappa gjennom oppveksten hennes. De holdt henne i hver sin arm

Så da må det vell være lov?

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2008, 08:49   #9
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

så flott å høre jeg har nå ringt kirkekontoret og hun mente ikke det skulle være noe problem...så jeg satser på det. Håper det går i orden og at de begge syns det er ok. Det er jo litt artig og spesielt også da

Gammel 13-06-2008, 20:31   #10
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei hei!
Vi gifter oss om to uker i morra (oh my God!) og min pappa er også død så det "dilemma" hadde jeg også. Så hos meg blir det BÅDE bror og stefar (selv om han er skilt fra mamma nå) som skal følge meg opp. De følger meg hele veien!! Men ingen av dem skal holde meg,eller jeg dem alt ettersom hehe. De skal gå ved siden av meg bare. Dette blir mest riktig for meg....

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:41.