Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-12-2006, 19:59   #1
Supermedlem

mamma_80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: ute i havgapet
Meldinger: 502
MP Rating: 100% (5)
mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.
Hvilken av desse brudepikekjolane

Tror du vil kle både en toåring, en7 åring og en 11 åring best ?minstejenta skal ikke være brudepike, men skal likevel ha samme kjolen tenkte jeg. Vanskelig å bestemme seg hvilken hadde dere valgt?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Mamma til to kjempesøte prinsesser og en liten babygutt
mamma_80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2006, 20:11   #2
Seniormedlem

Skytte75 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,679
MP Rating: 0% (0)
Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.
Sv: Hvilken av desse brudepikekjolane

Kjolen på det øverste bildet uten tvi (den er nydelig)l. Den nederste syntes jeg var litt for "voksen" (men det er min smak da )

Sist endret av Skytte75; 13-12-2006 kl 21:19.
Skytte75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2006, 20:47   #3
Supermedlem

Tigerbaby sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 605
Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.

Den øverste!

Men begge var veldig fine!

Tigerbaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2006, 20:54   #4
VIP-Medlem

Jannicke81 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Follo (Langhus)
Meldinger: 5,179
Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Den øverste var nok mest passende små barn ja
Gammel 13-12-2006, 20:59   #5
Supermedlem

Midnight sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 668
Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.

Flotte kjoler!

Jeg hadde også gått for den øverste kjolen.

termin mars-09
Midnight er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2006, 21:48   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,353
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.

Av de to likte jeg den øverste best.

Men vil du ha så sid kjole til ei på to år?

Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-12-2006, 08:05   #7
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Definitivt den øverste. Jeg syns sånne stroppekjoler som den underste blir for mye avkledd for så små barn. (Og jeg er vanligvis ikke prippen.)

Den er nok veldig lang for 2 åringen men kan sikkert legges opp!
Gammel 14-12-2006, 09:08   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

jeg hadde tre like kjoler til mine snupper, de er også to, seks og 1o år. nesten som dine.. de to største hadde helt identiske kjoler, lyse rosa, nydlige,, !!, og miste tuppa hadde hvit kjole, helt lik som de to største sine, men eneste forskjellen er at hennes kjole hadde et tynt lag m chiffong utenpå.. . og det var m sjal til alle tre kjolene.. (skal selges) ,,

bilde 1 er finest kjole
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-12-2006, 14:02   #9
Supermedlem

mamma_80 sin avatar

mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.

Det er bare det at jeg så og si har bestemt meg for å ha røde farger i bryllupet..så da krasjer det litt med lyse rosa kjoler. Men har du bilde vil jeg gjerne se likevel. Kan være jeg ombestemmer meg da

mamma_80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-12-2006, 14:08   #10
Supermedlem

mamma_80 sin avatar

Tusen takk for riktige svar forresten
Synes og den første er finest. Den andre litt for voksen. Men likevel fin da. Så tenkte jeg at barna bruker jo ofte stroppekjoler på sommeren. . men ble liksom noe litt annet ja. Takk for hjelpa.

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:59.