Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-03-2006, 01:28   #1
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.
Hvis meg dine andre kaker :D

Her er noen andre jeg har laget Nå har jeg vært hobby konditor i snart 6 år, og jeg har lært av meg selv oppigjennom.. Bla. må marsipan lokket være tykkere, og jeg har anskaffet meg større kake fat

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av Kwistin; 19-11-2006 kl 23:58.
Kwistin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2006, 07:00   #2
Æresmedlem

Høst sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 10,406
Høst har en strålende fremtid.Høst har en strålende fremtid.Høst har en strålende fremtid.Høst har en strålende fremtid.Høst har en strålende fremtid.Høst har en strålende fremtid.Høst har en strålende fremtid.Høst har en strålende fremtid.Høst har en strålende fremtid.Høst har en strålende fremtid.Høst har en strålende fremtid.
Sv: Hvis meg dine andre kaker :D

Oi, så flotte! Den nederste bryllupskaken var jo rett og slett nydelig, og "leppekaken" kjempetøff........Hvordan har du fått kremen lilla?

kan redde livet ditt en dag
i vinterlandet..."
(Hans Børli, fra "Minnene")

Høst er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2006, 09:36   #3
Veteranmedlem

Heohappy sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,521
Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.

Knallfine kaker, jeg er imponert
Gammel 15-03-2006, 11:07   #4
Seniormedlem

Beverly sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,259
Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.

Wow!!
Gammel 15-03-2006, 12:25   #5
Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Asker
Meldinger: 330
Molo er som en lysfontene.Molo er som en lysfontene.Molo er som en lysfontene.Molo er som en lysfontene.Molo er som en lysfontene.Molo er som en lysfontene.Molo er som en lysfontene.Molo er som en lysfontene.Molo er som en lysfontene.Molo er som en lysfontene.Molo er som en lysfontene.

Imponerende! Her prøvebakes det over en lav sko til navnedagen, kjekt med litt inspirasjon.
Molo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2006, 15:14   #6
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,509
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er min 17.mai kake.

Ikke noe annet enn en vanlig bløtkake da men.....
Gammel 15-03-2006, 15:28   #7
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Høst
Oi, så flotte! Den nederste bryllupskaken var jo rett og slett nydelig, og "leppekaken" kjempetøff........Hvordan har du fått kremen lilla?

Lilla icing farge fra Cacas Dette er gulerot kake, med ostekrem
Gammel 15-03-2006, 15:28   #8
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel*
Her er min 17.mai kake.

Ikke noe annet enn en vanlig bløtkake da men.....

Gammel 17-03-2006, 15:31   #9
VIP-Medlem

B@mbino sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rennesøy
Meldinger: 5,995
B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempeflotte kaker!!

B@mbino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2006, 15:36   #10
VIP-Medlem

Cecilie85 sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 9,296
Cecilie85 har slått av rykte

utrolig flotte kaker

Cecilie85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:05.