Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-06-2006, 14:12   #1
Seniormedlem

LilleMorell sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,629
MP Rating: 0% (0)
LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.
noia Hvor kan man få kjøpt brudekjoler? og noen andre spørsmål rundt prøving og frakt..

Helst litt billig!

Jeg har sett litt rundt på ebay.com og brudekjole.net...

..Også har jeg noen spørsmål: Om jeg bestiller kjole på nettet, skal jeg da ta mål MED ELLER UTEN KORSETT? Man blir jo gjerne litt smekkrere med korsett liskom . og hva tilsvarer en str 40 her hjemme i USA strørrelser (10,12 osv..)

og hva kommer i tillegg når man kjøper kjole over nettet, er det bare frakten eller er det noe mer?? og hva pleier frakt å være f.eks fra USA?
Gammel 24-06-2006, 14:23   #2
Supermedlem

philippa sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 549
philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.
Sv: Hvor kan man få kjøpt brudekjoler? og noen andre spørsmål rundt prøving og frakt..

Jeg kjøpte over internett...Hun heter elisabeth og var så utrolig hjelpsom at jeg bare må anbefale henne. Hun har mye maggie sotero b.la.
Jeg betalte nesten 10 000 med frakt. og det var det absolutt verdt!

Hun har nok billligere også...men så fikk jeg jo drømmekjolen min

hvis du søker på http://www.brudeshop.com -------innbiller jeg meg, uten å ha adressen fremme...finner du mye fint til bryllupet
philippa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-06-2006, 15:18   #3
Medlem

Waddaph sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Månetoppen<3
Meldinger: 296
Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.
Sv: Hvor kan man få kjøpt brudekjoler? og noen andre spørsmål rundt prøving og frakt..

Har sett på brudekjoler fra http://www.divakjoler.no ,men fant desverre ingen brudekjole til meg da jeg skulle gifte meg. Har vært og prøvd og hun som jobber der er en kjempe grei dame som yter flott service.
Jeg har kjøpt 3 selskapskjoler der,men husker ikke hva frakten kom på. Brudekjolene er heller ikke så særlig dyr i pris.
Gammel 24-06-2006, 15:18   #4
Veteranmedlem

LilleVims sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 3,946
LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.
Sv: Hvor kan man få kjøpt brudekjoler? og noen andre spørsmål rundt prøving og frakt.

Må bare si at philippa bare var ekstremt nydelig i bryllupet sitt!

LilleVims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-06-2006, 15:52   #5
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Brudeshop vet jeg flere som har dårlig erfaring med også. Jeg har feks forsøkt å maile dem mange ganger ang priser på diverse (slør og tiara bla) men de svarer aldri...har hørt andre som også er misfornøyde..
Gammel 24-06-2006, 15:54   #6
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Vet at de har masse kjoler på www.bridesave.com

Str 40 er vel 12 tror jeg. Men brudekjoler er såpass annerledes i str enn vanlige klør at du er nødt til å ta mål. De fleste som selger (ihvertfall på Ebay) skriver målene på kjolen i tillegg til str. Da har jeg hørt man skal kjøpe kjolen som passer der du er størst også må man bare sy den inn....

Når du handler fra USA kommer frakt, toll og mva i tillegg.

Toll på brudekjoler er såvidt jeg vet ca 13% også er det norsk mva på 25% oppå der igjen...
Gammel 24-06-2006, 15:55   #7
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Jeg hadde også tenkt å handle på nett, men fant drømmekjolen i den ene butikken jeg var. Planen min var bare å prøve der også bestille på Ebay men så slo jeg til. Den jeg kjøpte hadde vært brukt til utleie og derfor fikk jeg den endel billigere
Gammel 24-06-2006, 16:03   #8
Veteranmedlem

LilleVims sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 3,946
LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.
Sv: Hvor kan man få kjøpt brudekjoler? og noen andre spørsmål rundt prøving og frakt.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel*
Brudeshop vet jeg flere som har dårlig erfaring med også. Jeg har feks forsøkt å maile dem mange ganger ang priser på diverse (slør og tiara bla) men de svarer aldri...har hørt andre som også er misfornøyde..
Åh...da var nok philippa en av de heldige. I tillegg til kjolen fulge det med sjal og en sånn flott veske. Og hun fikk svar kjapt og kjolen kom også i full fart...

LilleVims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-06-2006, 01:05   #9
Supermedlem

philippa sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 549
philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av LilleVims

Må bare si at philippa bare var ekstremt nydelig i bryllupet sitt!
......*rødmerødme*
philippa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 08:43   #10
Medlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 197
Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.Sannelita er bare skikkelig grei.

http://home.no/drommekjolen

Linnea Madelen så dagens lys 29-11-2005.

Jeg har to og en
Supernovaenes Diva, Bridezilla og Handlegale
Sannelita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:04.