Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-10-2008, 15:08   #1
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 66
MP Rating: 0% (0)
NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.
hm Hvor kjøpte dere invitasjoner?

Er på jakt etter bryllupsinvitasjoner, men det finnes jo så mye! Noen som har erfaring med sidene bryllupsbutikken.no eller decorium.no? Evt andre tips til gode nettsider?
Gammel 02-10-2008, 16:02   #2
Supermedlem

Mariposamamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,058
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor kjøpte dere invitasjoner?

Vi har ikke kjøpt invitasjoner enda, men vurderer sterkt å kjøpe på decorium. Jeg har ingen personlig erfaring med nettbutikken deres, men jeg har kjøpt dåpsstæsj i butikken deres her i Oslo. De har utrolig mye fint altså!

Når skal dere gifte dere?

Jeg synes disse er utrolig fine:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Spesielt den øverste..de er fra Decorium begge to.
Gammel 02-10-2008, 16:35   #3
VIP-Medlem

Abritta sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,002
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg lagde selv på pc`n. Kjøpte papir på bokhandel og printet ut. Ble veldig fornøyd.
Gammel 02-10-2008, 17:48   #4
Medlem

NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.NurseBetty er fantastisk mot andre.

Mariposamamma: Vi gifter oss på Valentines day Skal legge inn et godt ord hos værgudene slik at været her på Sunnmøre kan vise seg fra sin beste side! Men på denne kanten av landet er det jo fare for 5 grader og regn uansett om det er februar eller juli

Du har faktisk klart å plukke ut akkurat de invitasjonene som vi liker! Spesielt den øverste er bare helt nyyyyydelig!

Når skal du stå brud da?
Gammel 02-10-2008, 17:53   #5
Supermedlem

Mariposamamma sin avatar

Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av NurseBetty Vis post
Mariposamamma: Vi gifter oss på Valentines day Skal legge inn et godt ord hos værgudene slik at været her på Sunnmøre kan vise seg fra sin beste side! Men på denne kanten av landet er det jo fare for 5 grader og regn uansett om det er februar eller juli

Du har faktisk klart å plukke ut akkurat de invitasjonene som vi liker! Spesielt den øverste er bare helt nyyyyydelig!

Når skal du stå brud da?
Vi gifter oss 27.juni 2009. Heime på Sunnmøre sjølsagt! Gleder meg veldig, til både bryllup og bryllupsreise.. Det er som et eventyr hele greia.

Vi planlegger ut i fra kuling og regn (evt sludd.. ), og alt annet kommer som en bonus. Vi skal ha Aidafoto som fotograf, og siden hun tar noen helt utrolig fine ruskeværbilder, så er det nesten så vi håper på dårlig vær.

Som romlemantisk med Valentines Day da! Tenker det blir en strålende dag uansett vær..
Gammel 02-10-2008, 18:13   #6
Seniormedlem

MatiR sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,965
MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.

www.optimalprint.no

Superbra service og billig
Flotte er inbydelsene og. De er skikkelig proffe
MatiR er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 18:22   #7
Supermedlem

Mariposamamma sin avatar

Guri..jeg må være noe av det særeste på jord. Jeg fant ingen som falt umiddelbart i smak på optimalprint jeg.. Beklager trådkuppingen NurseBetty..jeg frykter dette bryllupet blir dyrt..
Gammel 02-10-2008, 18:24   #8
Seniormedlem

MatiR sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,965
MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariposamamma Vis post
Guri..jeg må være noe av det særeste på jord. Jeg fant ingen som falt umiddelbart i smak på optimalprint jeg.. Beklager trådkuppingen NurseBetty..jeg frykter dette bryllupet blir dyrt..

Har du sett igjennom alle mappene med invitasjoner som er der?

MatiR er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 19:52   #9
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariposamamma Vis post
Vi gifter oss 27.juni 2009. Heime på Sunnmøre sjølsagt! Gleder meg veldig, til både bryllup og bryllupsreise.. Det er som et eventyr hele greia.

Vi planlegger ut i fra kuling og regn (evt sludd.. ), og alt annet kommer som en bonus. Vi skal ha Aidafoto som fotograf, og siden hun tar noen helt utrolig fine ruskeværbilder, så er det nesten så vi håper på dårlig vær.

Som romlemantisk med Valentines Day da! Tenker det blir en strålende dag uansett vær..
Ja, vi sunnmøringer har vært ute en vinternatt før så det er bare å komme med styggværet - her skal det giftes uansett Det er egentlig ganske greit å ikke ha noen som helst forventninger til været - den skuffelsen blir vi ihvertfall spart for!

Ja, har sett noen nydelige bilder av aidafoto i avisen.. Vi har tenkt å bruke salt studio, men er nesten så jeg vurderer å avbestille.. Er helt enig i at ruskevær-bilder kan være flotte. Får vel ønske meg en snøstorm jeg da

Har du noen tips til frisør da? Eller skal du bruke en fra hjembygda di? Syns det er vanskelig å vite hvem som er flinke og ikke siden jeg ikke er SÅ kjent her i byen.
Gammel 02-10-2008, 19:54   #10
Medlem

ChiChi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 496
ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg skal lage de selv tenkte jeg.
fant noen et sted, men husker ikke hvor.
tenkte å bruke temafargene våre (men er usikker på de også )
visst vi skal ha brunt og rosa så tenkte jeg å ha feks brun kartong (driver med scrapping så bruker fra det) som bakgrunn, tar rosa kort å limer oppå som frgrunn, og de skriver jeg ut fra printer med info.
nederst på kortet limer jeg fast bånd som er i feks rosa med brune prikker med en sløyfe på midten.

forklaringen va kanskje ikke så god, men får se om jeg kan vise fram noe når den tid kommer :P

lykketil iallefall

Aug, 2005

"Strength of my life" 2007

25.07.2009

ChiChi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:48.